Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@22:46:22 GMT

اعلام زمان عرضه اولیه "پتروشیمی بوعلی سینا"

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۴۷۲۶

اعلام زمان عرضه اولیه 'پتروشیمی بوعلی سینا'

فرارو- مدیرعامل شرکت بورس تهران، از عرضه اولیه پتروشیمی بوعلی سینا در چهارشنبه این هفته خبر داد.

مدیرعامل شرکت بورس تهران، گفت: ۱۲ درصد از سهام شرکت پتروشیمی ۳۵۰ میلیاردی بوعلی سینا با تعداد ۴۲۰ میلیون سهم، در دامنه ۵ درصد و سقف ۴۱۳۲ تومان ‌چهارشنبه این هفته عرضه خواهد شد.

او افزود: ۷ شرکت دیگر در صف عرضه اولیه در بورس تهران هستند که با توجه به شرایط بازار و شرکت‌ها زمان عرضه آنها متعاقبا اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت پتروشیمی بوعلی  با نماد (بوعلی) در تاریخ ۹۹/۴/۱۵ به عنوان پانصدو هفتادو هشتمین شرکت در بورس سازمان اوراق و بهادار تهران پذیرش شد.

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۳۸۳ از مشارکت شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و بانک ملت تأسیس شد و هم‌اکنون خوراک میعانات گازی مورد نیاز خود را از طریق شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب دریافت و محصولات تولیدی خود را به شرکت‌های پتروشیمی بندر امام، تندگویان، امیرکبیر، فارابی و پتروشیمی تبریز، ارسال می‌نماید، همچنین بخشی از محصولات خود را نیز به اروپا، آسیای جنوب شرقی و شمال آفریقا ارسال می‌کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ارزش سهام عدالت قیمت سکه قیمت دلار قیمت پراید بازار بورس عرضه اولیه پتروشیمی بوعلی سینا پتروشیمی بوعلی بوعلی سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۴۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد

بورس کالا شرایط خرید خودرو کامیونت فورس که قرار است سه شنبه این هفته عرضه شود، را ابلاغ کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، تالار خودرو بورس کالا سه‌شنبه هفته جاری (18 اردیبهشت) میزبان عرضه 50 دستگاه کامیونت فورس متعلق به شرکت بهمن دیزل شامل 20 دستگاه کامیونت فورس (FORCE) کابین بدون خواب 6 تن بدون کاربری و 30 دستگاه کامیونت فورس (FORCE) کابین خوابدار 6 تن بدون کاربری است.

در این راستا مهلت ثبت سفارش ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه این هفته(18 اردیبهشت) است و به منظور مدیریت سفارش های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش های دریافتی را تا ساعت 8:30 روز عرضه خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، میزان پیش دریافت خرید محصول به میزان 10 درصد است.

همچنین هر کد ملی (اشخاص حقیقی) صرفا امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی (اشخاص حقوقی) امکان ثبت سفارش حداکثر سه دستگاه خودرو را دارند.

اشخاصی که در عرضه های قبلی در بورس کالا موفق به خرید خودرو شده اند و از ابتدای سال 1398 از شرکت های خودروسازی خودرو خریداری کرده اند نیز امکان ثبت سفارش را دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تدوین الگوی توسعه زنجیره متانول هم‌زمان با اجرای مراحل تکمیلی طرح پتروشیمی دنا/ پیشروی با تکیه بر توان داخل
  • صف خرید فورس ۶ تن در بورس کالا
  • ساختمان بستنی پاک، انبار خانه کارگر و بیمارستان بوعلی؛ پلاسکوهای آتی شهر تهران
  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی دلال پتروشیمی در فارس
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟