Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال سایپا فصل بیستم را خوب آغاز کرده و هنوز شکستی نداشته است.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال سایپا در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر، مقابل نساجی مازندران قرار گرفت و موفق شد این تیم را که فصل را به خوبی شروع کرده بود با یک گل شکست دهد. این نتیجه در شرایطی به دست آمد که سایپا از دو بازی قبلی خود هم مقابل پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان هم دو تساوی کسب کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایپا امسال برخلاف فصل گذشته نشان داده است که با برنامه خوبی وارد لیگ برتر شده است. ابراهیم صادقی این فصل در شرایطی روی نیمکت سایپا نشسته که تجربه گرانبهای فصل گذشته را به همراه دارد و همین مسئله باعث می‌شود تیمش را بهتر هدایت کند. مسئله‌ای که در سه بازی اخیر این تیم در لیگ برتر کاملاً مشهود بوده است.

از سوی دیگر، این تیم خرید‌های خوبی در فصل نقل‌وانتقالات انجام داد. در این خصوص ابراهیم صادقی هم اشاره داشت که این فصل سعی کرده‌اند با جذب چند بازیکن جوان و باتجربه و بهره‌گیری از بازیکنان جوانی که از فصل پیش در این تیم هستند، سایپا را قوی‌تر کنند.

با این حال، مسلماً اگر شرایط مطلوب تیم فوتبال سایپا و روند رو به رشد این تیم ادامه پیدا کند اتفاقات خوبی در ادامه برای این تیم رخ خواهد داد؛ تیمی که فصل پیش تا آستانه سقوط به دسته پایین‌تر هم رفت، اما در نهایت ماندگار شد و امسال با امیدواری‌های زیادی در مسابقات حضور پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: صادقی: تیم باتجربه نساجی برای ما دردسر ایجاد کرد/ هیچکس به سایپا نمی‌پردازد

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر فوتبال سایپا ابراهیم صادقی نساجی مازندران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر سایپا لیگ برتر فوتبال سایپا ابراهیم صادقی نساجی مازندران فوتبال سایپا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۴۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جمعی از مدیران، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم صبح امروز دوشنبه در «موسسه خیریه حامی‌یار» در شهر اراک حضور یافتند و لحظات شادی را برای کودکان مبتلا به سرطان رقم زدند.

کودکان «موسسه خیریه حامی‌یار» که هواداران تیم فوتبال آلومینیوم اراک هم هستند و شناخت خوبی از سرمربی و بازیکنان تیم دارند، پیروزی ارزشمند مقابل پرسپولیس در جام حذفی را تبریک گفتند و برای شاگردان سیدمجتبی حسینی در راه رسیدن به قهرمانی در این رقابت‌های حذفی آرزوی موفقیت داشتند.

بازیکنان آلومینیوم اراک ضمن اهدای لباس تیم به کودکان این موسسه، به آنها قول دادند که همواره در کنارشان خواهند بود و مجددا با آنها دیدار می‌کنند.

همچنین محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم به کودکان «موسسه حامی‌یار» اعلام کرد در آینده این کودکان در محل تمرین تیم حضور پیدا خواهند کرد و در کنار بازیکنان، به انجام بازی بپردازند.

دیگر خبرها

  • رباح ماجر: مسی نه، کرویف قله خلاقیت فوتبال است!‏
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • درخشان: سریلانکا می‌تواند شریک سیاسی خوبی برای ایران باشد