Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- درپی ترور ناجوانمردانه محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشور مردم استان لرستان به این اقدام بزدلانه دشمنان واکنش نشان دادند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد هفتم آذرماه خبری همه را شوکه کرد «ترور دانشمند هسته‌ای محسن فخری زاده  همین خبر کوتاه  لازم بود تا داغ دلمان را تازه کند از سنگینی غم سحرگاه جمعه هنوز یک سالی نگذشته و حالا چشممان به غروب جمعه بود و نوای العجل ذکر لبمان که ناگهان سکوت یک خیابان با صدای یک انفجار شکست و دانشمند شهید محسن فخری زاده یکی از سربازان گمنام و مخلص این آب و خاک، توسط مزدوران صهیونستی به درجه شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامگذاری خیابانی بنام شهید دکتر محسن فخری زادهنماینده مردم بجنورد در مجلس: خون شهید فخری زاده رویش‌های جدیدی در دل نخبگان جوان ایجاد می‌کندپیام تسلیت مدیرعامل بانک دی در پی شهادت دانشمند هسته ای کشور دکتر محسن فخری زاده

شهید فخری زاده از دانشمندان و اساتید طراز اول دانش هسته‌ای بود به حدی که به پدر هسته‌ای ایران ملقب شده بود و به اعتراف یکی از نشریات معتبر آمریکایی یکی از پنج مهره قدرتمند ایران بود.

درپی ترور ناجوانمردانه محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان در روز جمعه 7 آذرماه مردم استان لرستان به این اقدام بزدلانه دشمنان  واکنش نشان دادند که در کلیپ زیر مشاهده می‌کنید.

گزارش از پگاه دالوند

انتهای پیام/645/ ش‌

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشمند هسته ای محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۴۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر کرمانشاه ضمن تبریک فرارسیدن روز کارگر، اظهار داشت: چرخ صنعت و تولید کشور به دست کارگران می چرخد، لذا شایسته است که دولت ها گوش شنوا برای شنیدن مطالبات کارگران داشته باشند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود ضمن تبریک فرا رسیدن روز معلم، عنوان کرد: هفته معلم را به همه آموزگاران که وظیفه تربیت نسل‌های آینده ما را بر عهده دارند تبریک عرض می‌کنیم.
 
امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود با اشاره به سفر حجت الاسلام رئیسی به کشورهای پاکستان و سریلانکا، افزود: این سفر بعد از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» انجام گرفت که این نشان از اقتدار و صلابت ایران اسلامی در برابر تهدیدات و تحریم‌های دشمنان دارد.
 
وی افزود: این سفر در صورتی انجام می‌شود که آمریکا کشورها را علیه ایران به تحریم تشویق می‌کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین غفوری در پایان سخنان خود ضمن تسلیت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق شهرستان جوانرود، خاطرنشان کرد: ماموستا ملا احمد فخری در طول عمر با برکت خویش خدمات بسیاری برای دین و اجتماع و مردم منطقه و استان انجام داد.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • مسئولان از فساد دوری کنند تا بتوانند با آن مقابله کنند
  • خطیب نماز جمعه تهران: به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد
  • خداوند در حادثه طبس، نصرت خود را آشکار کرد
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • دانش آموز لرستانی قهرمان فردای ایران شد