Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کوهدشت گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش‌از ۳.۵ میلیارد تومان تسهیلات به اصناف خسارت‌دیده از کرونا در این شهرستان پرداخت شده‌است. - اخبار استانها -

اسدالله سوری لکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت اظهار داشت: از ابتدای شیوع کروتا تاکنون بیش‌از 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیارد تومان تسهیلات به صاحبان مشاغل و کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا در این شهرستان پرداخت شده‌است.

وی با قدردانی از همکاری بانک‌های عامل افزود: تاکنون 482 واحد صنفی کوهدشت برای دریافت تسهیلات کرونا در سامانه کارا ثبت‌نام کرده‌اند و از این تعداد نیز تسهیلات 307 واحد صنفی پرداخت شده‌است.

1700 پرونده خسارت کرونا‌ برای ‌واحدهای تولیدی چهارمحال و بختیاری تشکیل شد938 پرونده خسارت کرونا در حوزه فرهنگی استان فارس تشکیل شدخسارت کرونا به گردشگری چهارمحال و بختیاری؛ راهکارهای جبران خسارت پیش‌بینی شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کوهدشت عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به هزار و 737 واحد صنفی در این شهرستان برای رعایت‌نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی تذکر داده شده‌است.

وی بیان کرد: هم‌چنین از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 473 واحد صنفی کوهدشت به‌دلیل رعایت‌نکردن محدودیت‌های مصوب کرونایی پلمب شده‌اند.

سوری از همکاری اصناف کوهدشت در  تعطیلی بازار طبق آئین‌های نامه ستاد مقابله با کرونا قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بتوانیم شاهد قطع کامل زنجیره این ویروس در کشور باشیم.

انتهای پیام/ 644/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ابتدای شیوع واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۴۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت

پس از وقوع زلزله ۷.۴ ریشتری اخیر در بخش‌هایی از تایوان، تاکنون زمین‌لرزه‌های متعددی در این مناطق رخ داده است.

به گزارش ایسنا، سازمان زمین‌شناسی ایالات متحده در همین رابطه اعلام کرده است موج جدیدی از پس‌لرزه‌ها بامداد روز گذشته (سه‌شنبه) تایوان را لرزاند.

قوی‌ترینِ این لرزه‌ها به بزرگی ۶.۱ ریشتر بود. این لرزش که به عنوان یک پس‌لرزه ثبت شده است در ۲۸ کیلومتری جنوب شهر «هوالین» و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داد.

تاکنون تلفاتی ناشی از وقوع این پس‌لرزه‌ها گزارش نشده است. با این حال به دو ساختمان که پیش از این تخلیه شده بودند، خساراتی وارد شده است.

به گزارش یورونیوز، بزرگی شش زمین‌لرزه دیگر ۴.۵ تا ۶ ریشتر بود و همگی در نزدیکی شهر هوالین اتفاق افتادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری