Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، وحید مبین مقدم مدیر عامل شرکت بهره ‌برداری قطار شهری مشهد گفت: از ابتدای امسال تا کنون حدود ۱۵ میلیون نفر توسط خطوط یک و۲ قطار شهری جا به جا شده‌اند که این رقم در مدت مشابه پارسال حدود ۴۰ میلیون نفر بود.
او با اشاره به تعطیلی ناوگان قطار شهری مشهد در دوماهه ابتدای امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا افزود: کرونا مهمترین عامل در کاهش مسافران این ناوگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت بهره‌ برداری قطار شهری مشهد ادامه داد:در هفته نخست آذر ماه امسال و با آغاز محدودیت‌های کرونایی نیز میزان جا به جایی مسافر نسبت به هفته قبل از آن حدود ۱۰۰ هزار نفر کاهش یافت.
مبین مقدم بیان کرد: از ابتدا تا هشتم آذر ماه ۵۱۸ هزار و ۸۱۸ نفر توسط این ناوگان جا به جا شدند و این درحالی است که این رقم در هفته پایانی آبان ماه، ۶۲۵ هزار و ۸۸۱ نفر است.
او با اشاره به الزامی بودن استفاده از ماسک در مترو تصریح کرد: ناظرانی در ایستگاه‌های مترو و داخل واگن‌ها مستقر هستند و از ورود افراد بدون ماسک به داخل ناوگان جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع ویروس کرونا آغاز محدودیت های کرونایی کاهش تردد مسافران قطار شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان محسن سوخته‌سرایی روز چهارشنبه گفت : قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود صبح امروز بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی بوس از بندرگز در حال جابجایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • کدام نواحی ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟/ کاهش ۱۱ درصدی بارش‌ها در دهه ۱۳۹۰-۱۴۰۰
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار (فیلم)
  • کاهش ۵۰ درصدی مصرف آب‌های زیرزمینی در افق ۱۴۲۰
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی