Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: ماهانه 80 تُن پسماند عفونی غیر بیمارستانی در مشهد جمع‌ آوری و مدیریت می‌شود.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد عرفانی معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با بیان این که مدیریت پسماندهای عفونی غیر بیمارستانی از دو سال قبل در مشهد آغاز شده است، گفت: این میزان پسماند عفونی در هر ماه از هزار و 614 مطب، درمانگاه و آزمایشگاه جمع‌آوری و مدیریت می‌شود که تاثیر بسزایی در سلامتی مردم و جلوگیری از آلودگی محیط دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: این پسماندها را شرکت‌های مجاز در شهر جمع‌آوری، از طریق دستگاه اتوکلاو بی خطرسازی و سپس به مکان دفن بهداشتی منتقل و آهک‌زنی می‌کنند.
معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: بازرسان اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در نیمه نخست امسال از همه بیمارستان‌ها و مراکز تولید کننده پسماند عفونی استان 445 مورد بازدید نظارتی انجام داده اند که منجر به صدور 61 مورد اخطار شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی پسماند عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد

خدامراد جهانتیغ  اظهار کرد: در گشت و کنترل روزانه محیط بانان و تماس تلفنی همیار محیط زیست با اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مبنی بر گرفتار شدن یک عدد بزمجه در مناطق مسکونی یگان حفاظت به سرعت به محل اعزام شد.

وی تصریح کرد: این گونه زیستی پس از بررسی کارشناسی و اطمینان از سالم بودن آن، در زیستگاه طبیعی خود رهاسازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار آغاز شد
  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • برپایی پویش های هفته زمین پاک در مازندران
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۸۰ درصد آبگیری شد
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • دودی که از سیانور خطرناک تر است
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد