Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان تهران در پیامی با اشاره به شهادت شهید محسن فخری‌زاده گفت: در راستای مجازات مرتکبان داخلی و خارجی این اقدام تروریستی همه تلاش خود را برای شناسایی کامل، دستگیری و محاکمه عاملان استکبار جهانی معطوف خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا از دادگستری استان تهران، محمد جواد حشمتی مهذب اظهارداشت: دشمنان قسم خورده جهان اسلام بار دیگر در اوج ناتوانی و عجز این بار طی جنایتی ددمنشانه، فرزند برومند نظام اسلامی و دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دادگستری استان تهران ضمن اعلام انزجار و محکومیت این اقدام جنایتکارانه، ترور دانشمند هسته‌ای و چهره ماندگار صنعت دفاعی کشور «سردار رشید اسلام شهید دکتر محسن فخری زاده» و تسلیت شهادت آن دانشمند برجسته به محضر مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران و خانواده مکرم ایشان، از درگاه خداوند رحمان علوّ درجات را برای آن شهید عزیز مسئلت دارد و در راستای مجازات مرتکبان داخلی و خارجی این اقدام تروریستی تمام تلاش خود را برای شناسایی کامل، دستگیری و محاکمه عاملان استکبار جهانی معطوف خواهد کرد.

حشمتی مهذب خاطرنشان کرد: در همین راستا و در اجرای دستور رئیس قوه قضائیه، ضمن صدور دستورات قضائی ویژه خطاب به ضابطان و مبادی ذی‌ربط، نظارت و پیگیری‌های مستمر نیز به عمل خواهد آمد که گزارش این اقدامات توسط سخنگوی قوه قضائیه در آینده نزدیک تبیین خواهد شد.

به گزارش ایرنا، محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بعدازظهر روز جمعه -هفتم آذر ماه- در جریان یک حمله تروریستی در آبسرد دماوند به شهادت رسید.

لینک کوتاه: asriran.com/003BKJ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فخری زاده فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۵۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند

محمدرضا دشتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در محدوده منازل سازمانی پایانه‌های نفتی در خارگ، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران فراجا بخش ویژه خارگ قرار گرفت.

وی افزود: مأموران تجسس فراجا و پلیس آگاهی این جزیره با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی سه سارق را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

بخشدار ویژه خارگ با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها به کار می‌گیرد، تصریح کرد: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن حفظ هوشیاری با عمل به هشدارها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6089104

دیگر خبرها

  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت