Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- قاطعانه اقدام تروریستی صورت گرفته را محکوم کرده و نسبت به اینکه بدخواهان مشخص شده و با مساعدت جامعه جهانی، تسلیم دادگاه شوند، ابراز امیدواری می‌نمایم.
به گزارش خبرگزاری آریا، شیخ راویل عین الدین مفتی اعظم، رئیس شورای مفتیان و اداره دینی مسلمانان روسیه ترور شهید محسن فخری زاده را قاطعانه محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مفتی اعظم روسیه با ارسال پیامی برای سفیر کشورمان در روسیه نوشت: به نمایندگی از اداره دینی مسلمانان فدراسیون روسیه و شورای مفتیان روسیه و از طرف خود در خصوص شهادت محسن فخری زاده یکی از دانشمندان برجسته ایران معاصر و رئیس مرکز پژوهش‌ها و نوآوری‌های وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران به شما، جمهوری اسلامی ایران و تمامی ملت ایران تسلیت عرض می‌نمایم.
قاطعانه اقدام تروریستی صورت گرفته را محکوم کرده و نسبت به اینکه بدخواهان مشخص شده و با مساعدت جامعه جهانی تسلیم دادگاه شوند، ابراز امیدواری می‌نمایم.
براستی همه ما به خداوند تعلق داریم و بازگشت ما به سوی اوست. از خالق یکتا رحمت برای روح محسن فخری زاده برادر کشته شده مان، مسئلت می‌نمایم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مفتی اعظم روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۵۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن پدر شهید در تالش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ،مرحوم نصرالله نعمت زاده پدر شهید جعفر نعمت زاده نخستین شهید ترور شهرستان تالش به علت کهولت سن به دیار باقی شتافت.
پیکر مرحوم نصرالله نعمت زاده در تالش تشییع و در مسجد فاروق اعظم بخش اسالم تالش به خاک سپرده شد.
شهید جعفر نعمت زاده از نیرو‌های داوطلب بسیجی بود که ۲۰ شهریور ۱۳۶۱ در تالش به دست منافقان کوردل به شهادت رسید.
پیکر مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای اسالم تالش به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • بازگشت پدر به خانه
  • لحظه اعلام خبر شناسایی شهید «فیضی زاده» به خانواده اش
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • خاخام صهیونیست: ما جلوی موشک‌های ایران را گرفتیم!
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • واکنش مفتی عمان به تظاهرات دانشجویی در آمریکا و اروپا
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه
  • تحریم نوعی جنگ است | با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش