Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی شریفیان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تجهیز و نوسازی به موقع وسایل حمل و نقل عمومی گفت: لازمه استقبال مردم از تردد درون شهری و برون شهری با وسایل نقلیه عمومی نوسازی مستمر و افزایش کیفیت سفر است و برای این نو سازی خودروها باید منابع مناسب مالی تامین شود و در این صورت مردم هم با استقبال بیشتری از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره بر لزوم نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در شهرستان اسلامشهر افزود: از آنجا که شهرستان اسلامشهر در حاشیه شهر تهران قرار گرفته و روزانه حجم سنگینی از مسافران توسط ناوگان حمل و نقل عمومی به این شهر و شهرهای اطراف منتقل می‌شوند، خدمات رسانی مطلوب به این شهروندان با مشکلات مختلفی از جمله فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی روبرو شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: به دلیل شرایط سخت اقتصادی موجود و تحمیل هزینه‌های سرسام آور به تاکسی داران بدلیل فرسودگی خودروها، امکان تعویض این خودروها بدون دریافت تسهیلات کم بهره میسر نبوده و لازم است برای این موضوع حمایت لازم انجام شود.

شریفیان افزود: برای رفع بخشی از این مشکل پیگیری را از صندوق کارآفرینی امید انجام دادیم تا جهت بهسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی شهرداری‌های اسلامشهر، چهاردانگه و احمد آباد مستوفی توافق نامه‌ای مشابه توافق قبلی این صندوق با شهرداری تهران تهیه شود و امیدواریم تا با اجرایی شدن این فعالیت شرایط بهتری را در حمل و نقل عمومی شهرستان های اطراف تهران ازجمله اسلامشهر شاهد باشیم.

کد خبر 5084223

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیسیون اجتماعی مجلس شهر تهران اسلامشهر تهران حمل و نقل حمل و نقل عمومی ناوگان اتوبوسرانی محسن فخری زاده ویروس کرونا شهرداری تهران محدودیت های کرونایی شورای شهر تهران شهر تهران وضعیت راهها سازمان تامین اجتماعی وزارت آموزش و پرورش شورای شهر میراث فرهنگی سامانه بارشی پلیس راهور سازمان محیط زیست ناوگان حمل و نقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۵۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد گفت: گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان غربی را فرا گرفت و باعث کاهش کیفیت هوا در این منطقه شد.

اردلان محمدپور، با بیان اینکه  جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته جاری در جنوب استان  حاکم خواهد شد که در برخی  مناطق با افزایش ابر و وزش باد ملایم همراه خواهد بود، افزود:

این وضعیت پایداری هوا تا اواسط هفته جاری در منطقه تداوم دارد و در این مدت دمای هوا به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد، گرمترین و تکاب با حداقل دمای چهار درجه سانتیگراد سردترین شهرهای آذربایجان‌غربی بودند و در این مدت دمای هوا در مهاباد بین هشت و ۲۵ درجه سانتیگراد نوسان داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • ببینید | تصاویری از ایجاد دریاچه‌ای از زباله در اطراف تهران؛ بی‌توجهی مسئولان به وعده‌ خود!
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • کارگران رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد