Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه گلستان از اجرای پویش " همکلاسی مهربان" در استان خبر داد و گفت: در این مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه ۱۰ هزار بسته شامل ۶ هزار بسته پوشاک ۴ هزار بسته لوازم تحریر بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان ، مرحله جدید رزمایش کمک مؤمنانه سازمان بسیج دانش‌آموزی استان در قالب پویش " همکلاسی مهربان" و به همراه با توزیع پوشاک بین دانش آموزان نیازمند آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاسدار محمود علیخانی، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان گلستان با بیان اینکه دانش‌آموزان در رزمایش کمک مؤمنانه خوش درخشیدند، اظهار داشت: 150 سرگروه دانش‌آموزی در استان داریم که از شروع کرونا تا کنون، همگام با سایر اقشار اقدامات خوبی در زمینه کمک‌های مؤمنانه انجام دادند.

وی گفت: تهیه و توزیع ماسک، بسته‌های معیشتی، اجرای طرح قلک کریمانه که دانش‌آموزان پیشگام در اجرای این طرح شدند و کمک‌های خود را برای تهیه بسته‌های معیشتی اهدا کردند.

علیخانی افزود: پویش همکلاسی مهربان نیز با همکاری آموزش و پرورش در چند مرحله اجرایی شده است. در این مرحله 6 هزار بسته پوشاک و 4 هزار بسته لوازم تحریر در سراسر استان بین دانش‌آموزان مناطق محروم استان توزیع خواهد شد.

توزیع کمک‌های مومنانه به دانش‌آموزان نیازمند کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد 3 هزار تبلت به دانش‌آموزان نیازمند استان فارس اهدا شد؛ توزیع 117 هزار بسته معیشتی اقدام خداپسندانه معلم اندیمشکی در اهدای "تبلت" به دانش‌آموزان نیازمند/ ارثیه میلیاردی صرف لبخند کودکان شد + فیلم


وی بیان داشت: طرح یک کاسب یک دانش آموز نیز از جمله طرح‌هایی است که برای حمایت از دانش‌آموزان کم بضاعت و نیازمند و با مشارکت بسیج اصناف در حال انجام است.

وی ادامه داد: در این طرح بسیج دانش‌آموزی حلقه اتصال دانش‌آموزان نیازمند با کاسبان هستند تا بخشی از نیازمندی‌های آنان از جمله پوشاک، لوازم تحریر و غیره با کمک آنان فراهم شود.

ضمن اینکه " نذر هوشمند" نیز با مشارکت دانش‌آموزان بسیجی در حال انجام است تا با جمع‌آوری کمک‌های آنان برای دانش‌آموزانی که از تجهیزات هوشمند برای آموزش مجازی محروم هستند، تبلت خریداری شود.

انتهای پیام/581/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانش آموزان نیازمند بسیج دانش آموزی بین دانش آموزان لوازم تحریر هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۵۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جواد کرمی در جلسه تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه رسالت اصلی تنظیم بازار کاهش التهاب بازار است افزود: برای رصد و مدیریت منظم بازار در کنار همکاری مردم لازم است قبل هر اتفاقی در عرصه ی عرضه و تقاضا  آسیب شناسی و پیشگیری شود.

وی افزود: باتوجه به افزایش کرایه خودرو های حمل و نقل عمومی در سطح شهر لازم است نظارت ها در این حوزه نیز افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مدیریت جمع آوری سیب صنعتی در استان بیان کرد: سیب تولیدی در استان بر پایه صادرات تولید می شود و تمامی محصول قابلیت استفاده در آذربایجان غربی ندارد هرچند در این زمینه ظرفیت های خوبی در بخش فراوری وجود دارد.

وی با بیان اینکه سال گذشته قیمت سیب صنعتی بسیار مطلوب بود گفت: جمع آوری بهداشتی این محصول خواسته شهروندان بود که بعد از تلاش های بسیار و همکاری سردخانه داران محقق شد.

کرمی درباره صادرات سیب نیز گفت: استانداری تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ایجاد التهاب در بازار سیب درختی در ماههای گذشته انجام داده است حتی عوارض ۳۵ درصدی وضع شده برای این محصول نیز اعمال نشد تا بازار مدیریت شود.

وی افزود: کشاورزان بخش عمده ای از سیب درختی تولیدی خود را در ایام عید عرضه کردند و براساس اطلاعات سامانه جامع انبارها میزان سیب موجود در استان ارزیابی و به‌زودی این اطلاعات نشر خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است