Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر خیرخواه صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص وضعیت ابتلاء به کرونا در شهرستان جیرفت بیان داشت: در حال حاضر تعداد بستری‌های قطعی کووید ۱۹ در جنوب استان ۳۰ نفر است که خوشبختانه طی ۲۴ گذشته هیچ فوتی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نداشتیم تعداد موارد مثبت هم ۱۳ نفر اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه همه بیمارستان‌های ما آماده پذیرش بیماران کووید ۱۹ را دارند و هیچ کمبودی در این زمینه نداریم ضمن اینکه محدودیت‌های اعمال شده نیز باعث کاهش موارد مثبت ابتلاء به کرونا شده است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: با توجه به آمادگی بیمارستان‌های شهرستان جیرفت در حال حاضر کمبود تختی به جهت پذیرش بیماران کرونایی نداریم و بیمارستان‌های ما با ظرفیت کامل مشغول خدمات رسانی هستند.

خیرخواه تصریح کرد: از مردم انتظار داریم تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به قطع زنجیره کرونا کمک کنند.

وی در خصوص پذیرش سایر بیماران گفت: در بیمارستان‌های سطح شهرستان جیرفت بخش‌های مربوط به کووید ۱۹ جداسازی شده‌اند ضمن اینکه در خصوص ابتلاء به این بیماری اگر دچار بحران شویم یکی از بیمارستان‌ها (بیمارستان اصلی جیرفت) با تمامی بخش‌ها در اختیار بیماران کرونایی قرار می گیرد.

خیرخواه یادآور شد: در بیمارستان‌های جنوب استان بخش بیماران کرونایی بخشی جدا است و حتی بخش موارد مشکوک ابتلاء به کووید ۱۹ را نیز جدا کرده‌ایم و سایر بیماران ما در بخش‌های مجزا قرار دارند ضمن اینکه برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اورژانس‌های تنفسی ما هم به صورت مجزا به بیماران تنفسی کرونایی و بیماران تنفسی دیگر خدمات‌رسانی می‌کنند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در خصوص نظارت بر تجمعات یادآور شد: در بحث کووید ۱۹ و در خصوص اجرای طرح شهید سلیمانی (طرح محله محور) اقداماتی صورت گرفته ضمن اینکه ما گشت‌های ویژه کووید ۱۹ را نیز در برنامه داریم که کار نظارت بر اصناف و تجمعات را بر عهده دارند ضمن اینکه بهداشت محیط شهرستان جیرفت در هر ساعتی از شبانه روز آمادگی پیگیری هر گونه تخلفی که از سوی شهروندان اعلام می‌شود را دارد.

وی افزود: گشت‌های ویژه کووید ۱۹ در همه شهرها و محله‌های شهرستان جیرفت فعال هستند و با توجه به اینکه وضعیت جیرفت قرمز است مشاغلی که باید تعطیل باشند فعالیتی ندارند اما اگر مواردی از تخلف اصناف گزارش شود پیگیری خواهد شد و حتماً با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

خیرخواه در خصوص نظارت بر وضعیت سلامت رانندگانی که از شهرهای مختلف برای بارگیری محصولات کشاورزی به جیرفت رفت و آمد می‌کنند، گفت: در شهرستان جیرفت بیش از هزار تردد داریم با هماهنگی که با پایانه‌ها و اداره راه و ترابری انجام گرفته قرار شده وضعیت سلامت تمام رانندگان رصد شود شماره تماس و بارنامه آنها ردیابی می‌شود. سعی شده با حداقل تماس با افراد بار خود را تحویل بگیرند و سلامت آنها دائماً در حال رصد و پیگیری است و خوشبختانه تاکنون مشکلی در این زمینه نداشتیم.

وی در خصوص کمبود کپسول اکسیژن در جنوب شهرستان جیرفت گفت: کمبود کپسول اکسیژن دغدغه کادر بهداشت و درمان از روز اول این بیماری بوده اما در حال حاضر با توجه به راه‌اندازی دو بخش تنفسی بیمارستان‌های کهنوج کمبود اکسیژن کم و در نهایت رفع خواهد شد.

کد خبر 5084267

منبع: مهر

کلیدواژه: شیوع کرونا کووید 19 قربانیان کرونا دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش برف بارش باران محدودیت های کرونایی کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا ترور دانشمندان هسته ای هفته بسیج گرگان بوشهر کمک مومنانه بیماران کرونایی شهرستان جیرفت کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۶۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.

به گزارش مشرق، دکتر فریبرز درویش افزود : این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی اظهار کرد : این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت : در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت : هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ...به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می دهد.

نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان های غربی مازندران به شمارمی آیند

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس