Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله اختری، رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری در پیامی درگذشت حجت السلام و المسلمین شهیدی را تسلیت گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله اختری، رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری در پیامی درگذشت حجت السلام و المسلمین شهیدی را تسلیت گفت که متن پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ کُلُّ مَنْ عَلَیْها فانٍ «26» وَ یَبْقى‌ وَجْهُ رَبِّکَ ذُو الْجَلالِ وَ الْإِکْرامِ(آیه 55 سوره الرحمن)   خبر درگذشت برادر انقلابی و مومن،  مرحوم مغفور جناب حجةالاسلام و المسلمین  آقای حاج سید محمدعلی شهیدی رضوان الله موجب تالم و تاسف فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    این شخصیت مبارز و مومن با روحیه انقلابی در تمامی عرصه های علمی و خدمتگزاری به نظام مقدس و ملت عزیز ایران اسلامی، علی الخصوص خدمت حقیقی وماندگار  به خانواده های معزز و معظم شهداء خدماتی ارزنده و فاخری  را انجام دادند.    اینجانب مصیبت وارده را به محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی)، خانواده محترم آن مرحوم و بستگان تسلیت گفته و از درگاه ایزد منان و خدای سبحان برای ایشان همجواری با شهیدان و عفو و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبرو اجر و عزت الهی مسئلت می نمایم.     محمد حسن اختری  رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین- ریاست جمهوری   انتهای پیام/  

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت هوشمند لازمه فسادزدایی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان حجت‌الاسلام و المسلمین محمدکاظم موحدی آزاد در بدو ورود به فرودگاه بندرعباس اظهار داشت: تلاش می‌شود متناسب با سند تحول قوه قضائیه، ارائه خدمات به مردم تسهیل و هوشمند شود.

وی افزود: با هوشمندسازی خدمات، نظارت‌ها آسان، سریع و دقیق می‌شود.

دادستان کل کشور در ادامه به همکاری قوه قضائیه و دولت برای تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: هرمزگان ظرفیت‌های بسیار خوبی برای مشارکت مردم و جهش تولید دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدکاظم موحدی آزاد افزود: در این سفر مسائل و نیازمندی‌های هرمزگان دریافت و به رئیس قوه قضائیه منتقل می‌شود.

در ادامه برنامه‌های سفر دادستان کل کشور به شهر بندرعباس حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی آزاد با حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز دیدار کرد.

وی همچنین از دادسرای بندرعباس و بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

کد خبر 6094458

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • نظارت هوشمند لازمه فسادزدایی است
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی