Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:27:00 GMT

مرغ همدان در شیب کاهش قیمت

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۶۶۹۴

مرغ همدان در شیب کاهش قیمت

حمیدرضا متین روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قیمت گوشت مرغ به کیلویی ۳۰ هزار تومان رسیده بود که با اقدامات صورت گرفته هم اکنون به ۲۵ هزار تومان کاهش یافته است و تا پایان هفته این روند نزولی ادامه دارد.

او با اشاره به کمبود مرغ به دلیل کاهش جوجه ریزی در مرغداری‌ها گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته سازمان جهاد کشاورزی استان نهاده مورد نیاز تولیدکنندگان را تهیه کرده و به این طریق از دغدغه مرغداران کاسته است و آن‌ها با آرامش خاطر می‌توانند به فعالیت خود ادامه بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر روزانه ۵۰ تُن مرغ گرم و ۵۰ تن مرغ منجمد برای تأمین نیاز مردم بین مرغ فروشی‌ها توزیع می‌شود اما از روز پنجشنبه آینده عرضه مرغ منجمد متوقف و ۱۰۰ تن مرغ گرم در دسترس مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

به گفته متین تا پایان مرغ تولید شده در مرغداری‌های استان به مرحله کشتار رسیده و روند افزایش قیمت این ماده غذایی در بازار فروکش می‌کند.

او تاکید کرد: کمبود و گرانی نهاده‌های دام و طیور یک مشکل کشوری است که میل و رغبت مرغداران را برای جوجه ریزی کاهش داده و استان همدان نیز از آن متأثر شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان کنترل و رصد بازار را در این شرایط ضروری دانست و گفت: نظارت بر فرآیند عرضه مرغ در استان افزایش یافته تا به شرایط و نرخ معقول و منطقی برسیم.

متین از واحدهای صنفی خواست به مصوبه‌ها و دستورالعمل‌های اعلام شده از سوی ستاد تنظیم بازار تمکین کنند و گرنه با آن‌ها برخورد قانونی می‌شود.

فروردین امسال هم مرغ همدان به دلیل افزایش جوجه‌ریزی و تولید انبوه در مرغداری‌های استان روی شیب ارزانی نشست و قیمت هفت هزار تومان را تجربه کرد.

برچسب‌ها همدان گوشت مرغ سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان مرغداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان گوشت مرغ سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان مرغداری همدان گوشت مرغ سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان مرغداری اخبار کنکور استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۶۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 

اسدالله ربانی‌مهر گفت: گوشت مرغ بیش از نیاز شهروندان در همدان تولید و حتی مرغ منجمد تنظیم بازاری در بیشتر فروشگاه‌های سطح شهر توزیع می‌شود.

او گفت: تقویت تعاونی‌ها یکی از برنامه‌های با اولویت در سال جاری است و همه عوامل باید به توسعه و تقویت تعاونی‌ها در تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی کمک کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان گفت: تعاونی مرغداران شهرستان همدان از بزرگترین تعاونی‌های غرب کشور است و در حوزه تولید و توریع مرغ باید ورود جدی‌تری داشته و در جلسات تنظیم بازار شهرستان حضور فعالی داشته باشد.

در این جلسه مهم‌ترین مسائل و مشکلات این تعاونی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیر عامل تعاونی گزارشی از اقدامات این تعاونی بیان کرد.

جلسه هیات مدیره تعاونی مرغداران شهرستان همدان با حضور شفیعی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان و میرزایی مدیر اتحادیه تعاونی‌های روستایی شهرستان همدان، ورمزیار مدیر عامل شرکت تعاونی مرغداران و اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • بازار رمزارز‌ها / زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟
  • کاهش قیمت و افزایش خدمات در حج ۱۴۰۳
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده
  • پیش‌بینی یک فعال بازار: طلا در هفته آینده به این قیمت می‌رسد
  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده/ طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟