Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آذر ماه دوره یکساله نیمه حضوری MBA و DBA دانشگاه تهران با ظرفیت محدود آغاز شد.

در دورانی که اقتصاد از رونق می‌افتد شغل‌ها از بین می‌روند، امنیت شغلی کاهش می‌یابد و کسب و کارها با خطر ورشکستگی مواجه می‌شوند. در این شرایط ممکن است خیلی راحت شغل‌تان را از دست بدهید و منبع درآمدی‌تان از بین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما راه چاره چیست؟

افراد با مهارت همیشه در بازار کار توسط کارفرمایان شکار می‌شوند. مدیران توانمند می‌توانند در شرایط بحرانی کسب و کار خود را از آب و گل بیرون بکشند. ایلان ماسک را در نظر بگیرید. در دوران کرونا که سهام همه کسب و کارها با افت شدید مواجه شد توانست ارزش بازار تسلا را بیش از ۲ برابر کند.

برای اینکه تبدیل به مدیری توانمند شوید نیاز به دو عنصر مهم دارید: تجربه و دانش. تجربه را طی زمان بدست می‌اورید اما برای کسب دانش و تبدیل کردن تجارب‌تان به مهارت نیاز به دانش دارید. برای کسب دانش نیاز دارید که مطالعه کنید و از اساتید یاد بگیرید.

دوره MBA و دوره DBA جز شناخته‌شده‌ترین دوره‌های حرفه‌ای آموزش مدیریت در سراسر جهان به شمار می‌روند. مدیران ارشد و میانی سازمان‌ها برای ارتقای شغلی، افزایش دانش و مهارت و همچنین گسترش شبکه حرفه‌ای‌شان در این دوره‌ها شرکت می‌کنند. این دوره‌ها حاصل انباشت سالها تجربه مدیران موفق و تبدیل آنها به دانش مدون بوده و با شرکت در این دوره‌ها علاوه بر اینکه بسته‌ای ارزشمند از دانش را کسب می‌کنید می‌توانید شبکه حرفه‌ای خود را گسترش دهید.

دوره‌های یکساله نیمه حضوری MBA و DBA دانشگاه تهران بهترین فرصت برای مدیرانی است که نمی‌توانند به مدت ۱ سال ۲ روز از تایم هفتگی خود را به حضور در کلاس اختصاص دهند. با کمک پلتفرم پیشرفته آموزشی VLA، شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز دروس خود را مطالعه کنید، تمرین‌ها و پروژه‌هایی از دنیای واقعی کسب و کار را حل کنید و هر موقع اشکالی داشتید با پشتیبان آموزشی و استاد خود از طریق سیستم تیکتینگ پلتفرم آموزشی در ارتباط باشید.

علاوه بر بخش غیرحضوری هر ۴۰ روز یکبار یک کلاس حضوری در روزهای جمعه تشکیل می‌شود تا دانپشذیران با اساتید و هم‌دوره‌ای‌های خود ارتباط مستقیم داشته باشند.

دوره‌های نیمه‌حضوری MBA و DBA دانشگاه تهران به صورت یکساله برگزار می‌شود و در پایان به فارغ‌التحصیلان گواهی دوزبانه از طرف دانشگاه تهران صادر می‌شوند. این گواهی‌ها همچنین قابلیت ترجمه و دریافت مهر دادگستری و وزارت امور خارجه را دارند.

گروه‌های آموزشی با توجه به ظرفیت دانشگاه باز می‌شوند. برای اطلاع از وضعیت ثبت نام دوره MBA یکساله در دو گرایش استراتژی و بازاریابی و ثبت نام دوره DBA یکساله به وبسایت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران مراجعه کنید یا با شماره 02122136764 تماس بگیرید.

همچین در صفحات اینستاگرام و تلگرام ما با آی دی @vla.ir اطلاعات تکمیلی قرار گرفته است.

لینک کوتاه: asriran.com/003BKW

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: DBA دانشگاه تهران نیمه حضوری MBA و DBA دانشگاه تهران ثبت نام دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۶۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، علیرضا کریمیان با اعلام این خبر، گفت: تاکنون بیش از ۶۷ هزار نفر از داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ انتخاب رشته کرده‌اند و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند تا روز شنبه ۸ اردیبهشت نسبت به ثبت کدرشته ‌محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

وی به متقاضیان شرکت در این آزمون توصیه کرد: ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.
وی در پایان به داوطلبان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • افزایش سه برابری ظرفیت تبادل برق ایران و ترکمنستان
  • تاکید بر توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی