Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علی باستی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به محدودیت های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان گیلان امسال از ۱۷ تا ۲۰ آذر به صورت مجازی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هفته پژوهش و فناوری گیلان از ۱۷ آذر به مدت چهار روز برگزار می شود، افزود: این مراسم مهمترین رویداد پژوهش و فناوری در سطح استان است که امید است تا بتوانیم با توجه به محدودیت های موجود، این هفته را بهتر از سال های قبل برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان گیلان خاطر نشان کرد: هفته پژوهش و فناوری امسال در راستای شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری با عنوان "جهش تولید" برگزار می شود و شعار این هفته نیز پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید تعیین شده است.

دکتر باستی بیان داشت: شرکت های فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری گیلان و صنایع استان تولیدات و خدماتی را در زمینه مقابله با ویروس کرونا انجام دادند که در سطح ملی هم خوب درخشید.

نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان گیلان از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ ماه جاری از طریق درگاه اینترنتی به آدرس قابل www.gil- expo.ir مشاهده است.

پارک علم و فناوری ساختاری حمایتی است که از طریق کمک به ایجاد و رشد شرکت های فناور، به رشد و توسعه علم و فناوری و ایجاد ثروت بر پایه دانش کمک نموده و از طریق ارائه خدمات با ارزش افزوده بالا، تامین فضاهای کاری و تسهیل ارتباط با دانشگاه زمینه توسعه کسب و کار شرکتها را فراهم می کند.
 

گیلان دارای یک پارک علم و فناوری، شش مرکز رشد واحدهای فناور مستقل در رشت، بندرانزلی، آستانه، آستارا رودبار و رودسر است. همچنین مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری گیلان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، مرکز رشد واحدهای فناور کشاورزی و منابع طبیعی، مرکز رشد واحدهای فناور گردشگری و صنایع وابسته، مرکز رشد واحدهای فناور بیوتکنولوژی شمال کشور، مرکز توانمندی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپای فاوا گیلان در گیلان فعال است.

وظیفه اصلی پارک های علم و فناوری را می توان تسهیل و تسریع تولید ثروت از نوآوری و فناوری عنوان کرد.

پارک علم و فناوری گیلان در راستای اجرای نمودن رسالت خود اهداف زیر را دنبال می نماید: تولید فناوری، انتقال فناوری و بومی سازی آن / ‏ تسهیل در تجاری سازی فناوری / ‏

کمک به توسعه و رونق اقتصادی منطقه / ‏ کمک به ارتقاء ارزش افزوده از طریق توسعه فعالیتهای دانش و فناوری محور / ‏ توسعه فعالیتهای کارآفرینی فناورانه سازگار با ویژگیهای اقلیمی و قابلیتهای منطقه / ‏ تسهیل در انتقال فناوری از مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی به مراکز اجرایی و تولیدی / ‏ مساعدت در ایجاد تشکلهای نوین تولیدی و خدماتی.

بنگاههای کوچک در ساختار های مختلف شرکتهای تولیدی (محصولات فناورانه)،خدمات مهندسی، تحقیق و توسعه و خدمات غیر مهندسی در فضای پوششی پارک پذیرش می شوند.

برچسب‌ها هفته پژوهش رشت گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته پژوهش رشت گیلان هفته پژوهش رشت گیلان اخبار کنکور مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری پژوهش و فناوری فناوری گیلان برگزار می شود هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، علیرضا دلبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جغتای گفت: در پی نارضایتی فعالان بخش کشاورزی مبنی بر اختصاص سهمیه سوخت اداوات کشاورزی و به کمک فناوری نوین و یک شرکت فناور و نصب نرم افراز میزان کارکرد (jps) که میزان ساعت کارکرد وسیله و قدرت موتور و میزان فشاری که برای انجام کار تحمل می‌کند سنجیده می‌شود و براین اساس سهمیه سوخت تراکتور طبق جدول محاسبه واختصاص می‌یابد.
سید مرتضی میرزایی مدیر عامل شرکت فناور و طراح فناوری هم گفت:که به جز اعلام میزان ساعت کارکرد وسیله درصورتی که در وضعیت سیستم سیم کشی و برق ویا فشار روغن و احتمالا سرقت باطری توسط این نرم افزار پیامکی به تلفن همراه مالک تراکتور ارسال می‌شود تا مالک در صدد رفع مشکل براید.
او افزود:ضمن اینکه با توجه به اعلام مشکل به مالک در جهت افزایش هزینه‌های خرابی تراکتورو در صورت سرقت ان با رد یابی محل انتقال تراکتور به مالک اعلام می‌ شود.
مدیر عامل شرکت فناورگفت:ضمن اینکه در اینده باید تمامی ادوات کشاورزی به منظور جلو گیری از قاچاق سوخت و رعایت عدالت در توزیع سوخت کشاورزی به این سامانه ونرم افزار متصل شوند.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • ویدیو/ دستاوردهای هوافضای کشور در ۱۴۰۲ را بشناسید
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • رئیسی: ایران پیشرفته و فناور می‌تواند برای جهان نوآوری داشته باشد
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین