Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@09:19:14 GMT

اولویت کونته در زمستان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۶۹۹۸

اولویت کونته در زمستان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «کالچو مرکاتو» ایتالیا خبر داد آنتونیو کونته سرمربی اینتر در زمستان به دنبال تجدید قوای تیمش است تا در ادامه فصل نتایج بهتری را کسب کند.

اینتر این روزها در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا نتایج خوبی کسب نکرده ولی در بازی اخیرش مقابل ساسولو به پیروزی 3 بر صفر دست پیدا کند  تا حدودی از این بحران خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کونته اولویت خود را در زمستان مشخص کرده است. اولین کار مدیران اینتر فروش اریکسن هافبک دانمارکی است. دومین اقدام این باشگاه جذب دی بول، ستاره آرژانتینی اودینزه یا الیویه ژیرو مهاجم فرانسوی چلسی است.

ماروتا مدیر باشگاه اینتر طبق خواسته کونته ستاره آرژانتینی و فرانسوی را زیرنظر دارد و در حال مذاکره با باشگاه های موردنظر است تا یکی از این بازیکنان را به خدمت بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: زمستان کونته اینتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در زمستان پیاز سبز بخورید!

مصرف سبزیجات به طور کلی دارای فواید غیر قابل اجتناب بسیاری برای سلامتی است، از جمله پیاز سبز که گنجینه ای از ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن به خصوص در فصل زمستان است، وقتی پیاز سبز در رژیم غذایی گنجانده شود چه اتفاقی برای بدن می افتد؟

- تقویت سیستم ایمنی بدن

پیاز سبز یا همان پیازچه حاوی درصد بالایی از آنتی اکسیدان است که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و از بدن در برابر بیماری های مرتبط با زمستان مانند سرماخوردگی و آنفولانزا محافظت می کند.

- تقویت دستگاه گوارش

از آنجایی که پیاز سبز حاوی درصد بالایی از فیبر است، آن را به گزینه غذایی عالی برای افرادی که از سوء هاضمه و مشکلات گوارشی رنج می برند تبدیل می کند، بنابراین باید به طور مداوم آن را مصرف کنید.

- رهایی از اضافه وزن

پیاز سبز کالری کمی دارد، بنابراین خوردن آن هنگام پیروی از یک رژیم غذایی با هدف رهایی از وزن اضافی گزینه بسیار خوبی است و از شما در برابر چاقی و افزایش وزن محافظت می کند.

- آنتی باکتریال

پیاز سبز حاوی عوامل ضد باکتریایی است؛ بنابراین خوردن آن در فصل زمستان احتمال ابتلا به سرماخوردگی و آنفولانزای مرتبط با این فصل را کاهش می دهد.

- تنظیم سطح قند خون

بسیاری از مطالعات پزشکی تأیید کرده‌اند که خوردن پیاز سبز به کاهش احتمال افزایش قند خون کمک می‌کند و این آن را به انتخابی عالی برای دیابتی‌ها تبدیل می‌کند، زیرا برای تنظیم سطح قند خون مفید است.

* مجله سلامتی

دیگر خبرها

  • زمان اعلام نتایج آزمون ارشد مشخص شد
  • در زمستان پیاز سبز بخورید!
  • پاسخ بی‌رحمانه کین به هالند: بچه لوس و ننر!‏
  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • دلیل دوری ستاره کشتی ایران از تمرینات مشخص شد
  • اینتر میامی ۶-۲ نیویورک ردبولز؛ نمایشی ماورایی از فوق ستاره‌های MLS
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی
  • نامه خواندنی اینزاگی به هواداران اینتر