Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@04:47:29 GMT

همکاری ۹۵ درصدی اصناف زنجان برای تعطیلی

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۷۱۸۰

همکاری ۹۵ درصدی اصناف زنجان برای تعطیلی

ایسنا/زنجان معاون امور بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: ۹۵ درصد واحدهای صنفی استان نسبت به تعطیلی اقدام کردند.

امیرعلی مسیبی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تعطیلی اصناف در هفته دوم، اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی گروه‌های ۲، ۳ و ۴ از اول آذرماه، تاکنون ۹۵ درصد واحدهای صنفی مشمول استان نسبت به اجرای مصوبه و تعطیلی واحد خود اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اصنافی که به مصوبه ستاد ملی کرونا تمکین نکردند، افزود: به ۵ درصد مابقی واحدها تذکر و اخطار داده شده است که در صورت اجرایی نکردن، پلمب خواهند شد و فک‌پلمب غیرقانونی است.

این مسئول با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته، ادامه داد: از اول تا پنجم آذر ۵۴۲۶ مورد بازرسی در سطح استان صورت گرفته است که ۳۶۰۹ مورد اخطار و تذکر شفاهی داده شده و بیش از ۳۵ واحد در سطح استان در این خصوص پلمب شده‌اند.

مسیبی تصریح کرد: به طور مرتب روزانه ۲۳ اکیپ بازرسی متشکل از بازرسان سازمان صمت، بازرسان اتاق اصناف، همکاران اماکن و پلیس انتظامی و در موارد نیاز کارشناسان مرکز بهداشت در سطح استان در حال بازرسی هستند.

معاون امور بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان یادآور شد: اصناف استان همکاری خوبی در زمینه اجرای دستورالعمل‌ها داشتند و علی‌رغم وجود شرایط تحریمی و اوضاع نامناسب اقتصادی بازاریان مثل همیشه به خوبی شرایط را سنجیده و به نحو احسن عمل کردند.

وی خاطرنشان کرد: ۳۲ هزار و ۴۹۷ واحد صنفی دارای پروانه کسب در استان زنجان در حال فعالیت است که از این تعداد ۱۷ هزار و ۳۴ واحد صنفی مربوط به شهرستان زنجان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۷۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین و میاندشت گفت: این واحد صنفی فروش دخانیات به دلیل پافشاری بر ارتکاب تخلف تقلب و تداخل صنفی به دستور رئیس شعبه ویژه گشت سیار مهروموم شد.
رحمان صبوحی افزود: پرونده تقلب این واحد صنفی درشعبه اول بدوی شهرستان بوئین و میاندشت رسیدگی شد.

دیگر خبرها

  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی