Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: چهار هزار و ۶۰۰ فرزند یتیم و محسنین در سامانه اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان ثبت نام شده‌اند که نیازمند کمک‌های اقتصادی خیران و نیکوکاران هستند.

او افزود: از این مجموع دو هزار و ۱۰۰ فرزند خانواده مددجو، یتیم و دو هزار و ۵۰۰ نفر نیز از خانواده محسنین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

حمایت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از چهار هزار و ۵۱۲ دانش‌آموز نیازمند

ملک پور اضافه کرد: فرزندان خانواده‌های محسنین دارای پدر و مادر هستند، اما سرپرست آن‌ها به علت بیماری و یا کهولت سن قادر به تأمین نیاز‌های اقتصادی فرزندانشان نیستند.

او با اشاره به حمایت مردم استان از فرزندان ایتام و محسنین ادامه داد: پارسال ۱۸ میلیارد تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین از سوی حامیان واریز شد که بخشی از این پول صرف تأمین نیاز‌های اقتصادی آن‌ها و بخشی دیگر نیز با آورده کمیته امداد به حساب بیمه آتیه در راستای تأمین آینده این فرزندان واریز می‌شود.

ملک پور بابیان اینکه کمک‌های حامیان مستقیم به حساب فرزندان تحت حمایت آن‌ها واریز و تنها این نهاد بر روند اجرای طرح نظارت دارد گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیز حامیان ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به حساب فرزندان معنوی خود واریز کرده اند.

او با اشاره به حمایت مؤسسات خیریه از ایتام و فرزندان محسنین افزود: مؤسسه خیریه بوتراب از جمله مؤسسات خیریه فعال در استان است که از یک هزار و ۲۰۱ فرزند یتیم در مناطق محروم حمایت می‌کند.

ملک پور اضافه کرد: این مؤسسه خیریه امسال علاوه بر کمک‌های نقدی ۲۰۳ لپ‌تاپ نیز به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت خود اهدا کرده است.

او ادامه داد: کارمندان می‌توانند با پرداخت ماهیانه مبلغ ۱۰ هزار تومان قدمی در راستای رشد و شکوفایی فرزندان تحت حمایت خود بردارند و بخشی از مشکلات اقتصادی آن‌ها را کاهش دهند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد سامانه اکرام ایتام و محسنین خانواده محسنین فرزندان ایتام کمیته امداد ملک پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۷۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند

روح اله خدابنده لو گفت: پرداخت کمک هزینه معیشتی به خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو و پرداخت کمک های موردی حسب نیاز فرزندان چند قلو مطابق دستورالعمل جامع حمایت‌های مالی از جمله خدمات و حمایت‌های بهزیستی از این خانواده‌هاست.

وی اضافه کرد: از مجموع خانواده های تحت پوشش ۶۳۳ خانوار دارای فرزند دوقلو و ۴۴ خانوار دارای فرزند سه قلو و بالاتر هستند که از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: به منظور کاهش فشارهای ناشی از تولد همزمان چند نوزاد در یک خانواده و همچنین فراهم کردن امکان رشد و پرورش متعادل آنها، به خانواده های نیازمند دارای فرزندان چند قلو تا پایان ۶ سالگی فرزندان، مستمری ماهانه بر اساس دهک درآمدی و بعد خانوار و سایر خدمات حمایتی ارائه می شود که اجرای آن طبق بخشنامه های مربوطه است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۳۰ هزار خانوار شامل ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش این سازمان هستند و خدمات متعددی به آنها ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند