Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام علی درویشی در مراسمی که به منظور محکومیت اقدام تروریستی عوامل استکبار و صهیونیسم جهانی در ترور مظلومانه دانشمند شهید محسن فخری‌زاده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محوطه مصلی الغدیر برگزار شد، عنوان کرد: امروز جمعی از طلاب و روحانیون ، اساتید حوزه علمیه و دانشجویان به نیابت از جامعه روحانیت و دانشگاهیان جمع شده‌ایم تا مطالبه خود را از مسوولان مطرح کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توقع نیروهای انقلابی و دانشجویان در خط انقلاب همچنین جامعه روحانیت از مسوولان این است که مطالبه‌گر انتقام سخت ترور دانشمندان هستیم.

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تاکید کرد: تجربه نشان داده اگر کوتاه بیاییم دشمن پیشروی می‌کند، زیرا یک قاعده وجود دارد و آن این است که اگر نزنی تو‌ را می‌زنند.

درویشی خاطرنشان کرد: مطالبه ما این است در مقابل دشمنی که وقیحانه و کوردلانه مهره‌های اصلی عرصه پیشرفت ما را ترور می‌کند دست روی دست نگذاریم.

 وی گفت: تقاضای ما این است که مسوولان و صاحبان اقتدار نظام نگذارند شنبه نتانیاهو به یکشنبه تبدیل شود، اگر این اجازه را بدهیم نتیجه‌اش را می‌بینیم، تجربه شهادت سردار سلیمانی جلوی چشمان ما است.

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ادامه داد: آرامکو عربستان منهدم شد کسی نتوانست رد موشک‌ها را پیدا کند، ما بزرگترین سرمایه‌ها را از دست دادیم کشور ما هم که کشور قدرتمندی است چرا معطل می‌کنیم.

درویشی بیان کرد: چرا نباید مظاهر قدرت اسراییل مورد اصابت موشک‌های های مقتدر ما واقع شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه ما تابع ولایت هستیم و تجمع امروز ما به این معنا نیست که جلوتر از ولایت حرکت می‌کنیم، اظهار کرد: تجمع امروز ما به این معنا است که ما عمار ولایت هستیم، همچنین این تجمع در راستای روشنگری است.

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: نباید در جامعه اسلامی قضایا به گونه‌ی رقم بخورد که زمینه دستور انتقام سخت برای ولایت فراهم نشود.

درویشی با اشاره به اینکه جامعه روحانیت و دانشجویان در طول تاریخ انقلاب در صف مقدم مبارزه با دشمنان انقلاب قرار داشتند، گفت: امروز هم این اقشار با آگاهی، بصیرت، ولایت‌مداری و عماریت خود همواره هر جا نیاز بوده اعلام آمادگی کردند.

وی در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد: ما بر سر اقتدار نظام با کسی معامله نداریم.

انتهای پیام/ 85025

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان ترور نماینده ولی فقیه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۷۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در مراسمی از خدمات حجت‌الاسلام مومن تقدیر و حجت الاسلام شجاعی مهر به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان معرفی شد.

سرهنگ محمودی فرمانده تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) در این مراسم گفت: تقویت روحیه و آمادگی معنوی در کنار آمادگی دفاعی در ساختار سپاه و نیرو‌های انقلابی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

حجت الاسلام یوسفی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان هم گفت: سپاه پاسداران به عنوان یک مجموعه مکتبی انسان محور در کنار تجهیزات محور بودن توانسته است شگفتی‌هایی در این نظام مقدس خلق کند.

وی با بیان اینکه پاسدار سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهارداشت:پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش‌های انقلاب تکلف اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و مجموعه سپاه در این زمینه نمره قبولی را گرفته است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان به عملیات اخیر سپاه در تنبیه رژیم صهیونسیتی اظهارداشت: امروز در محافل علمی و تخصصی در خصوص این عملیات بزرگ بحث می‌کنند.

جت الاسلام یوسفی تعهد، تقوی و وفاداری را از خصوصیات بارز رزمندگان سپاه پاسداران برشمرد.

دیگر خبرها

  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • معلمان همه جامعه‌ای قابل احترام هستند
  • نشست هم افزایی مسوولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • دانشمندان روسی به روشی ارزان برای استخراج طلا دست یافتند + جزئیات
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت