Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@09:05:11 GMT

پوستر مردمی جشنواره فیلم عمار را طراحی کنید

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۷۴۷۸

پوستر مردمی جشنواره فیلم عمار را طراحی کنید

دبیرخانه جشنواره فیلم عمار در فراخوانی از عموم مردم، فعالان فرهنگی و هنری دعوت کرد با طراحی پوستر مردمی این جشنواره، در یازدهمین جشن هنر انقلاب شرکت کنند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دبیرخانه جشنواره فیلم عمار در فراخوانی از عموم مردم، فعالان فرهنگی و هنری سراسر کشور دعوت کرد با طراحی پوستر مردمی این جشنواره، در یازدهمین دوره جشن هنر انقلاب مشارکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«عدالت رسانه‌ای» و «قهرمانان فراموش شده» در کنار توجه به نمادها و نشانه‌های جشنواره عمار همانند اکران مردمی، فیلم‌ها، مشارکت مردمی، جبهه فرهنگی و...، مواردی است که بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، ضروری است در طراحی پوستر مدنظر قرار گیرد. در همین راستا، مرور پوسترهای ادوار گذشته جشنواره به علاقه‌مندان پیشنهاد می‌شود.

بنابراین گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند بدون وجود محدودیت در تعداد پوستر، آثار خود را تا 25 آذر ماه به ایمیل Ammafilmfest@gmail.com  یا آی‌دی @ammarfilm1389 در پیام‌رسان ایتا، بله و تلگرام ارسال کنند. براساس اعلام دبیرخانه جشنواره عمار، به 3 اثر برگزیده، هدایایی نفیس اهدا می‌شود.

گفتنی است یازدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار در چهار بخش «رقابت اصلی جشنواره»، «معرفی سوژه»، «فراخوان اکران مردمی» و «فراخوان‌های مردمی» برگزار می‌شود.

در بخش «رقابت اصلی جشنواره»، آثار دریافتی در قالب‌های داستانی، مستند، پویانمایی، نماهنگ، برنامه تلویزیونی، فیلم ما، فیلم‌نامه و نقد،مقاله و پژوهش‌های سینمایی در موضوعات «رویای ایرانی»، «پایش و پالایش اجتماعی»، «حافظه ملی»، «جنگ اقتصادی»، «جنگ نرم»، «ملت قهرمان»، «نهضت جهانی مستضعفین» و «فتنه 88» به رقابت می‌پردازند.

یازدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار همانند سال‌های گذشته، دی ماه برگزار می‌شود.

مهلت ثبت‌نام یازدهمین جشنواره عمار تمدید شد/ 3 مستند ایرانی در جشنواره فیلم‌های ورزشی میلان

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره فیلم عمار سینما مستند جشنواره فیلم عمار سینما مستند دبیرخانه جشنواره جشنواره فیلم فیلم عمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ در یازدهمین جلسه دادگاه منافقین چه گذشت؟

در یازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات سازمان مجاهدین خلق (گروهک تروریستی منافقین) چه گذشت؟

دریافت 9 MB

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • فیلم/ در یازدهمین جلسه دادگاه منافقین چه گذشت؟