Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه الجمهوری لبنان در گزارشی از انتقام ایران از عوامل ترور شهید محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای ایران سخن گفت.

این روزنامه نوشت: درحالی که برخی رفتار آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها را در هفته‌های آخر ریاست جمهوری دونالد ترامپ رصد می‌کنند و می‌گویند احتمال انجام هرکاری وجود دارد، ترور محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای و رئیس مرکز پژوهش‌های وزارت دفاع ایران رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئله‌ای که سطح تنش و اضطراب را پس از اینکه تهران تاکید کرد از عوامل آن انتقام می‌گیرد، در منطقه افزایش می‌دهد.

الجمهوریه گفت: آنچه در عمق ایران و تروری در این سطح رخ داد، فصل دیگری از جنگ راهبردی-امنیتی ایران از یک طرف با آمریکایی -اسرائیلی‌ها و از طرف دیگر با برخی کشور‌های عربی است.

روزنامه لبنانی به تلاش‌های شهید فخری زاده در عرصه مبارزه با ویروس کرونا و ساخت کیت تشخیصی سریع و پیشرفت در مراحل ساخت واکسن کرونا اشاره می‌کند و سخن مقامات ایرانی را تکرار می‌کند و می‌گوید که این ترور پیام هشداری برای ایران بدین مضمون بود که ایران نباید به میدان تولید واکسن وارد شود اما مسیر علمی ایران ادامه پیدا می‌کند.

روزنامه الجمهوریه با بیان اینکه ایران به عاملان این ترور پاسخ می‌دهد، افزود: ایران در چارچوب پرونده اطلاعاتی که با دشمنانش دارد چه در مقابل و چه در پشت پرده انتقام خواهد گرفت. پاسخ دادن ایران به این ترور برای بازگداندن اعتبار خود حتمی است، اما این مسئله حال حاضر نیست، زیرا ایرانیان فرش‌باف‌های صبور و شطرنج باز‌های حرفه‌ای هستند که با فکر کار می‌کنند و پاسخ آنان صبورانه و حساب شده خواهد بود.

پیش از این هم روزنامه ساندی تایمز انگلیس نیز در گزارشی با بیان اینکه روش ترور شهید «محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای ایران نشانه‌هایی دارد که انجام این ترور به وسیله واحد ویژه اطلاعات رژیم صهیونیستی (کیدون) که مسئول عملیات‌های جاسوسی، ربودن و ترور است را مطرح می‌کند.

کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی پیشتر در گزارش‌های مختلفی این دانشمند برجسته ایرانی را هدف نخست وزیر‌های متعدد رژیم صهیونیستی و مدیران مختلف موساد و جزء برنامه ترور و خرابکاری این رژیم اعلام کرده بود و برخی رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که رد پای موساد در این عملیات مشخص است.

دکتر «محسن فخری زاده» عصر روز جمعه در اقدامی تروریستی که ردپای عوامل صهیونیستی در آن مشهود است، در آبسرد تهران به شهادت رسید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید فخری زاده دانشمند ایرانی رژیم صهیونیستی انتقام سخت دانشمند هسته ای محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۷۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه ترور «ام فهد» ستاره تیک‌تاک عراقی + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چندثانیه

tags # اخبار جهان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • لحظه ترور «ام فهد» ستاره تیک‌تاک عراقی + ویدئو
  • با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است / با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • (ویدئو) لحظه ترور سلبریتی مشهور عراقی
  • تحریم نوعی جنگ است | با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟
  • کلیپی از رقص دسته جمعی محسن کیایی، محمد بحرانی، محسن شریفیان (فیلم)
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم