Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@00:38:29 GMT

ساوجبلاغی ها رعایت پروتکل ها را به ۹۶ درصد رساندند

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۷۷۶۳

ساوجبلاغی ها رعایت پروتکل ها را به ۹۶ درصد رساندند

میزان رعایت پروتکل های بهداشتی تا قبل از یکم آذرماه در استان البرز از جمله شهرستان ساوجبلاغ به حدود ۵۰ درصد رسیده بود.

مهدی مهرور روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : همزمان با اجرای طرح کشوری محدودیت های کرونایی،چگونگی اجرای طرح به مردم شهرستان ساوجبلاغ اطلاع رسانی شد که اصناف و بازاریان برای تحقق این طرح پای کار آمدند و مغازه ها بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  همکاری موثر در۲ حوزه اصناف و  مدیریت ترافیکی موجب شد تا گام های موثر برای قطع زنجیره کرونا در این شهرستان برداشته شود.

مهرور  با بیان اینکه ادامه همکاری مردم و اصناف برای قطع زنجیره انتقال کرونا ضروری است، گفت: اعمال محدودیت‌ها و تاکید بر رعایت پروتکل‌ها فقط برای حفاظت از جان مردم است.
وی بیان داشت: واحدهای صنفی فعال باید پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک را جدی بگیرند و رعایت این موارد را سرلوحه کار خود قرار دهند تا هر چه زودتر این ویروس ریشه کن شود.
 سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ با قدردانی از همراهی و مشارکت بسیار خوب مردم و اصناف و بازاریان با اجرای طرح اعمال محدودیت ها گفت: به طور یقین آثار اجرای این محدودیت ها در کاهش آمار مبتلایان به کرونا تاثیر بسیار زیادی دارد و آن را در هفته های آینده مشاهده خواهیم کرد.

وی بیان داشت : هفت هزارو ۹۸۰ مورد بازدید در هفته نخست محدودیت ها از واحدهای صنفی انجام شد که اخطار شفاهی به اصناف در طول هفته اول اعمال محدویت ها به ۳۰۰ مورد و اخطار کتبی به ۷۹ مورد رسید.

سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ افزود : بیش از هشت هزار واحد صنفی در ساوجبلاغ داریم که دارای پروانه کسب هستند .

وی با اشاره به ممنوعیت تردد خودروهای غیر بومی در طول اجرای طرح محدودیت ها  گفت:  هفته گذشته ۲۷ هزار ۷۵۴ وسیله نقلیه از محور کرج - قزوین تردد کردند که ۶ هزار و ۵۲۸ خودرو  آنها بازگشت داده شد.

وی افزود در این میان تعداد ۱۷ هزار ۵۲ وسیله نقلیه جریمه شدند و یک خودرو هم به پارکینگ منتقل شده است. 
شهرستان ۲۵۰ هزار نفری فردیس در غرب کرج مر کز استان البرز قرار دارد.

برچسب‌ها ساوجبلاغ استان البرز محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوجبلاغ استان البرز محدودیت های کرونا ساوجبلاغ استان البرز محدودیت های کرونا اخبار کنکور محدودیت ها پروتکل ها اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۷۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید غلامی با اشاره به اینکه با ورود به موقع از تغییر کاربری ۵۹ هکتار در حوزه قضائی ساوجبلاغ پیشگیری شده است، گفت: در پی گزارش جهاد کشاورزی شهرستان در خصوص اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز در چندار و روستاهای «ولیان» و «شنده»، اقدامات قانونی برای مقابله با قصد تغییر کاربری غیرمجاز سوداگردان آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ وسعت و ارزش اراضی کشاورزی که از تغییر کاربری آن پیشگیری شد را ۵۹ هکتار معادل ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در این عملیات در مورد ۶۸ قطعه شامل دیوارکشی به تعداد ۶۸ مورد، بناهای غیر مجاز ویلایی در حال ساخت به تعداد سه مورد، دپوی مصالح ساختمانی ۱۶ مورد و استخر دو مورد، قانون به اجرا درآمد.

کد خبر 6089976

دیگر خبرها

  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • آخرین آمار از وضعیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا | این ۶ استان کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را داشته‌اند
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران