Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادعلی تاتار روز دوشنبه در حاشیه بازدید از دستگاه های خدمات رسان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: باتوجه به اعمال محدودیت های کرونایی ۲ هفته ای و تعطیلی ادارات مختلف، دستگاه های مختلف خدمات رسان از جمله آب، برق، گاز، مخابرات، مراکز درمانی و بیمارستانی و شهرداری تعطیل نیستند و خدمات رسانی آن ها ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: همچنین نظارت بر مشاغل گروه یک و ۲ نیز توسط تیم بازرسی کرونا شهرستان قصرشیرین به طور مستمر ادامه دارد و  مشاغل گروه سه و چهار نیز تا پایان طرح اعمال محدودیت های کرونایی تعطیل هستند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در قصرشیرین ۳۹۵ تن به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده اند که متاسفانه از این تعداد ۱۷ تن جان باخته اند.

تاتار گفت: با توجه به اعمال محدودیت ها و همچنین مشارکت و همراهی مردم شاهد کاهش آمار مبتلایان در قصرشیرین هستیم اما درصورت سهل انگاری و یا هرگونه اهمال کاری در رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک و یا فاصله اجتماعی بازهم شاهد موج دیگری از سرایت بالای ویروس کرونا خواهیم بود.

وی از همراهی مردم و بخصوص اصناف و بازاریان در رعایت دستورالعمل های بهداشتی قدردانی کرد و افزود: طرح شهید سلیمانی نیز با مشارکت شبکه بهداشت و درمان، جمعیت هلال احمر و بسیج در حال انجام است.

فرماندار قصرشیرین از مردم خواست از ترددهای غیرضرور در خیابان ها خودداری کنند و در منازل خود بمانند و همچنین از برگزاری هرگونه مهمانی تجمعی و دورهمی و شب نشینی با توجه به فصل زمستان و سردشدن هوا و بسته بودن درب و پنجره منازل به منظور جلوگیری از سرایت ویروس کرونا خودداری کنند.

 شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این مرزها انجام می شود.

کرونا ۶ کرمانشاهی دیگر را به کام مرگ کشاند

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: با فوت ۶ کرمانشاهی دیگر در شبانه روز گذشته در اثر ابتلای قطعی به ویروس کرونا، تعداد فوتی‌های استان به هزار و ۲۵۱ نفر رسید

«مهدی محمدی» افزود: ۲ نفر در شهرستان هرسین و در شهرستان های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، سنقروکلیایی و گیلانغرب نیز هر کدام یک نفر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کردند.

وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۳ مورد بیمار مثبت بستری و ۵۷ بیمار مثبت سرپایی در سطح استان کرمانشاه شناسایی شدند.

رییس کمیته اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: ۱۴۳ بیمار جدید با علایم بیماری کووید ۱۹ در این مدت بستری و ۱۷۸ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

محمدی در پایان گفت: هم اکنون ۷۶۶ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.  

برچسب‌ها ویروس کرونا قصرشیرین محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قصرشیرین محدودیت های کرونا ویروس کرونا قصرشیرین محدودیت های کرونا اخبار کنکور ویروس کرونا محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در قصرشیرین

دریافت 42 MB کد خبر 6098767

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • دیگر نیازی به نمونه خون نیست/ ابداع فناوری سنجش اکسیژن در تنفس 
  • بارش شدید باران در قصرشیرین
  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • کرمانشاه آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی است