Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال شهرخودرو امروز در چهارمین هفته از رقابت های لیگ برتر در تهران و ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیس است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شهرخودرو در سه بازی ابتدایی اش در لیگ برتر بیستم ، یک برد ، یک باخت و یک مساوی به دست آورده و با ۴ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد. مهدی رحمتی سرمربی جوان شهرخودرو در اولین فصل سرمربیگری اش در اولین بازی ماشین سازی را سه بر صفر برد اما در بازی دوم که یک مسابقه جنجالی از آب در آمد برابر پیکان شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرخودرو در سومین مسابقه هم برابر صنعت نفت به یک مساوی رسید تا به نوعی چهارمین بازی روند نتیجه گیری این تیم را در آینده قابل پیش بینی تر کند. رحمتی البته در این هفته باید در یک بازی دشوار تیمش را به مصاف پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی بفرستد که بعد از تساوی هفته گذشته برابر نفت مسجدسلیمان به دنبال یک برد خانگی برای عقب نیفتادن از کورس است.

سرمربی جوان شهرخودرو و کاپیتان سابق استقلال که بارها به عنوان بازیکن مقابل پرسپولیس و یحیی گل محمدی بازی کرده در این فصل دروازه تیمش را به میلادفراهانی دروازه بان باتجربه سپرده است.

در خط دفاعی او امروز در صورتی که فرشادفرجی را در اختیار داشته باشد از زوج او و علی نعمتی استفاده خواهد کرد. آن ها فصل قبل محمدمرادمند را داشتد که در لیگ بیستم به استقلال پیوست. با اینحال رحمتی در صورتی که فرجی نباشد عرفان معصومی را در دفاع در کنار نعمتی بازی خواهد داد.

در دفاع چپ محمدعلی فرامرزی و در دفاع راست حسن جعفری به احتمال زیاد در ترکیب اصلی این تیم در برابر پرسپولیس حضور پیدا خواهند کرد.

در خط میانی اکبر صادقی و امیرحسین کریمی و صادق صادقی سه نفر اصلی هستند.

روح الله سیف اللهی و حسین مهربان دو وینگر شهرخودرو در این بازی خواهند بود و در خط حمله امین قاسمی نژاد بازی می کند. رحمتی در این پست حسن جعفری را هم دارد که در صورتی که قاسمی نژاد در نوک بازی نکند او در در این پست به میدان می رود.

 

 

ترکیب احتمالی شهرخودرو :
میلاد فراهانی
علی نعمتی
فرشاد فرجی(عرفان معصومی)
علی فرامرزی
حسن جعفری
اکبر صادقی
امیرحسین کریمی
صادق صادقی
روح الله سیف اللهی
حسین مهربان
امین قاسمی نژاد(رحمان جعفری)

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر شهر خودرو شهرخودرو برابر پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، سرخ‌پوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید. بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاس‌کاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتا سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد (عکس)
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان