Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از خانه ملت، مسعود سلطانی‌فر روز دوشنبه پس از حضور در کمیسیون فرهنگی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: کمیسیون اصلی و تخصصی ما کمیسیون فرهنگی است و امروز در راستای تعاملات و برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون حاضر شدم و گزارشی از وضعیت ورزش کشور ارائه کردم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: فرصت بسیار خوبی بود و گزارش مربوط به موفقیت‌هایمان را در ۴ سال گذشته در حوزه‌های مختلف را ارائه کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در ۴ سال در رشته‌های مختلف موفقیت‌های بسیار خوبی را کسب کردیم که حاصل تلاش ورزشکاران، مربیان و دست‌اندرکاران بوده است.

در گروه مرگ بهترین نتایج را در ۵ دوره گذشته گرفتیم

سلطانی‌فر یادآور شد: در رشته فوتبال صعود مقتدرانه‌ای را به جام جهانی ۲۰۱۸ داشتیم و در گروه مرگ بهترین نتایج را در ۵ دوره گذشته گرفتیم و همچنین در جام ملت‌های آسیا پس از ۱۴ سال به نیمه نهایی رسیدیم و سال گذشته هم باشگاه‌هایمان در لیگ قهرمانان آسیا از مرحله گروهی بالا رفتند و ۲ مرتبه فینالیست شدیم که یک بار دو سال پیش نماینده کشورمان نتوانست قهرمان شود و امسال مجدداً پرسپولیس نماینده کشورمان به فینال رسید که امیدواریم مقام قهرمانی را کسب کند.

وی با بیان اینکه در رده‌های مختلف نوجوانان، جوانان، فوتبال ساحلی، بانوان و فوتسال هم در سطح قاره و جهان موفقیت‌هایی کسب کردیم، گفت: به مسابقات جهانی جام بین قاره‌ای در رشته ساحلی صعود کردیم و در مجموع نتایج ۴ سال گذشته در فوتبال ملی و باشگاهی بهتر و درخشان‌تر از دوره‌های قبل بوده و تاکنون چنین موفقیت‌هایی را در دوره ۴ ساله به این شکل در سطح ملی، باشگاهی و سنی، ساحلی و فوتسال نداشتیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در مسابقات آسیایی جاکارتا هم ضمن اینکه بیشترین تعداد یعنی ۶۲ مدال را پس از پیروزی انقلاب گرفتیم نتایج کسب شده در اغلب رشته‌ها هم منحصربه فرد بوده، به عنوان مثال در والیبال در حالی قهرمان شدیم که حتی یک ست نباختیم.

سلطانی‌فر عنوان کرد: در واترپلو که در ۱۹۷۴ در تهران و آسیا مقام دیگری نیاورده بودیم مجدداً سوم شدیم و مدال برنز را کسب کردیم و همچنین برای نخستین بار در کبدی در دو بخش مردان و زنان قهرمان آسیا شدیم و در حالی که سطح کبدی در آسیا به دلیل حضور هند بسیار بالاست اما ما  این کشور را در فینال شکست دادیم.

وی بیان کرد: در تنیس روی میز هم برای نخستین بار مدال برنز کسب کردیم و طی یک دو سال گذشته در رقابت‌های کسب سهمیه در رشته‌های مختلف توانستیم سهمیه‌های خوبی را برای بازی‌های المپیک کسب کنیم، البته این روند ادامه دارد و به دلیل شیوع کرونا تعدادی از مسابقات سهمیه برگزار نشد که امیدواریم در ماه آینده با برگزاری مسابقات، سهمیه‌های بیشتری را کسب کنیم و در بازی‌های المپیک ۲۰۲۱ که به نام ۲۰۲۰ است به نتایج خوبی دست یابیم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: ورزشکارانمان در مسابقات کسب سهمیه هم خوب ظاهر شدند و در ورزش‌هایی مانند والیبال، ووشو، تکواندو، کاراته و بسکتبال توانستیم سهمیه حضور در المپیک کسب کنیم؛ طی چند سال گذشته توانستیم به این موفقیت‌ها دست پیدا کنیم و کارنامه قابل قبولی در این دوره در بخش ورزش داشته باشیم. البته در ورزش بانوان نیز اتفاقات خوبی افتاد و در رابطه با ورزش همگانی هم آمارها نشان دهنده این است که با کمک تمامی دستگاه‌های اجرایی از رشد بسیار خوبی برخورداریم که در این رابطه گزارشی هم به کمیسیون فرهنگی ارائه شد.

سلطانی‌فر گفت: در نشست کمیسیون به سوالات نمایندگان پاسخ داده شد و نمایندگان با دلسوزی و علاقه مسائل حوزه ورزش را پیگیری و دنبال می‌کنند و نظر آنها این بود که به توسعه ورزش کشور کمک شود تا بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم.

وی افزود: در چند ماه آینده چندین رویداد بزرگ یعنی فینال لیگ قهرمانان آسیا در ۲۹ آذرماه را پیش‌رو داریم که بسیار مهم است و اینکه نماینده کشورمان بتواند مقام قهرمانی را کسب کند همچنین مسابقات انتخابی جام جهانی را داریم که مرحله برگشت مقدماتی باید انجام شود و پیگیری مسابقات مربوط به کسب سهمیه هم در دستور کار است که با وجود بیماری کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال دنبال کردن آن هستیم که به نتیجه مناسب دست یابیم.

برچسب‌ها هند کبدی باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا جام ملت های آسیا مسعود سلطانی فر ووشو تنیس والیبال کمیسیون فرهنگی کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هند کبدی باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا جام ملت های آسیا مسعود سلطانی فر ووشو تنیس والیبال کمیسیون فرهنگی کاراته هند کبدی باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا جام ملت های آسیا مسعود سلطانی فر ووشو تنیس والیبال کمیسیون فرهنگی کاراته اخبار کنکور کمیسیون فرهنگی سال گذشته کسب کردیم سلطانی فر کسب کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت

ایسنا/یزد سرپرست فرمانداری مهریز ضمن اعلام آمادگی مهریز برای تیم‌داری در لیگ برتر فوتبال ساحلی، اظهار کرد: شهرستان مهریز با توجه به این که ورزشکاران بسیار خوبی در حوزه فوتبال ساحلی دارد، آماده تیم داری در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور است.

احمد آخوندی امروز، ۷ اردیبهشت در نشست به مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، افزود: به دنبال مذاکرات صورت گرفته، امتیاز تیم صدر شیمی به مهریز انتقال یافت.

وی ابراز امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت ورزشکاران بومی، امسال این باشگاه در مسابقات فوتبال ساحلی حضور پیدا کند.

آخوندی با اشاره به اولین مسابقه این تیم در روز ۲۴ اردیبهشت ماه در شهرستان مهریز، گفت: امروز نمایندگان فدراسیون بازدیدی از مجموعه ورزشی خواهند داشت و نواقص رفع خواهد شد.

سرپرست فرمانداری مهریز خاطرنشان کرد: امیدواریم ورزش‌های مزیت‌دار شهرستان تحت عنوان یک باشگاه صاحب نام در مسابقات ملی و بین‌المللی شرکت پیدا کنند و شاهد پیشرفت ورزش مهریز در این زمینه باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم