Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:52:52 GMT

کسبه خراسان شمالی از وام ۱۸ درصد بهره‌مند خواهند شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۹۷۸۴

کسبه خراسان شمالی از وام ۱۸ درصد بهره‌مند خواهند شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی شجاعی ظهر امروز در ستاد مدیریت بیماری کرونا خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: کادر درمان، نیروی انتظامی، سیستم قضائی و تمام بخش‌های دیگر استان هماهنگی مناسبی دارند و این امر باعث شده تا مشکلات استان رو به بهبود رود.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر همکاری بسیار مناسب مردم در اجرای محدودیت‌های کرونایی گفت: مردم از نظر اقتصادی آسیب دیده‌اند لذا توقع دارند تغییر محسوسی در شیوع کرونا رخ دهد پس اگر شهری بعد از محدودیت‌ها همچنان قرمز باشد باید فرماندار شهر پاسخگوی عملکرد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از دستگاه‌های نظارتی درون سازمانی افزود: آموزش گاه‌ها، باشگاه‌های ورزشی و… شرایط مناسبی ندارند که مشخص می‌کند دستگاه‌ها به وظیفه خود عمل نمی‌کنند.

شجاعی در ادامه از نیروی انتظامی خواست تا مجوزهای عبور و مروری که از سمت ادارات برای برخی خودروها صادر می‌شود را توقیف کند و گفت: حال که مدیران احترام گذاشته و صدور مجوز خودرو را به خودشان واگذار کرده‌ایم در این زمینه توجه لازم را داشته باشند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به وضعیت قرمز و صعودی کرونا در استان‌های شمالی بیان کرد: فرمانداران شهرستان‌های همجوار به این استان‌های شمالی نظارت بیشتری بر عبور و مرورها داشته باشند تا به دلیل هم مرزی با استان‌های شمالی دچار مشکل نشویم.

وی با اشاره به لزوم افزایش فروش‌های اینترنتی گفت: هیچ محدودیتی برای فروش اینترنتی کالاها وجود ندارد اما نباید این فروش به بازگشایی مغازه‌ها منجر شود.

شجاعی تصریح کرد: اگر دانشگاه‌های علوم پزشکی استان نظر خاصی راجع به میزان محدودیت‌ها در استان دارند پیش از پایان محدودیت‌های کشوری بیان کنند تا قبل تصمیمات ملی به وزارت بهداشت اعلام کنیم.

استاندار خراسان شمالی در انتها با اشاره به تصویب پرداخت وام ۱۸ درصد به کسبه از محل منابع استانی گفت: بانک‌ها ارائه وام به کسبه را تسریع کنند زیرا کسبه در فشار اقتصادی هستند.

کد خبر 5084457

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی محمدعلی شجاعی وام کرونا ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش برف محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا ترور دانشمندان هسته ای گرگان بوشهر عکس استانها هفته بسیج خراسان شمالی محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره مینی بسکتبال کشور استعدادیابی تیم ملی ۲۰۳۰ در مرحله نهایی با حضور ۹۰ بازیکن و مربی در بخش پسران به میزبانی رامسر در حال برگزاری است.

جلال چشمه سیماب به عنوان مربی، عرفان خسروی و آیدین قدیمی به عنوان بازیکن در این مرحله حضور دارند.

کد خبر 6088279

دیگر خبرها

  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • کاسب حبیب الله‌،طرحی برای تجلیل از کاسبان خوشنام
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری