Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@16:41:21 GMT

فکری نفر اول و تصمیم گیرنده نهایی مسائل فنی است

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۹۹۱۶

فکری نفر اول و تصمیم گیرنده نهایی مسائل فنی است

مربی تیم فوتبال استقلال گفت:در راس کادر فنی تیم ما فکری حضور دارد و اگر جایی لازم باشد با او همفکری می شود ولی تصمیم نهایی را سرمربی تیم می گیرد.

به گزارش ایمنا، صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و پیکان اظهار داشت: شهادت دکتر فخری زاده را به ملت ایران و خانواده محترم وی تسلیت می‌گویم.

وی افزود: پیکان تیم خوبی است که در این چند هفته نتایج خوبی گرفته و همین مساله کار ما را سخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی خیلی سخت است ولی می‌توانیم بازی را به سود خودمان تمام کنیم. البته در این چند روز به خاطر شرایط آب و هوا تمرینات چندان زیادی نداشتیم ولی بازیکنان ما از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارند و امیدوارم برنده شویم.

مربی استقلال در خصوص مصدومان این تیم عنوان کرد: یزدانی، دیاباته و اسماعیلی را در بازی فردا حضور ندارند. امیدوارم آنها هر چه سریع‌تر سلامتی خود را به دست بیاوردند و به تمرینات برگردند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا استقلال هنوز ترکیب اصلی اش را نشناخته است گفت: من چنین چیزی را قبول ندارم، ما تمام بازیکنانمان را می‌شناسیم و با توجه به شرایط حریف و تمرینات ترکیب تیم را انتخاب می‌کنیم. همانطور که می‌دانید چند بازیکن ما کرونا داشتند و از شرایط آرمانی دور بودند. طبیعتاً وقتی بازیکن بعد از بیماری بر می‌گردد در شرایط آماده نیست. ان شاالله آنها هم به شرایط خوب برسند و در ترکیب قرار بگیرند. مطمئناً بازیکنان استقلال با تمام وجودشان بازی خواهند کرد. هر بازیکنی هم به ما در تمرینات اضافه شود اگر خوب باشد در ترکیب قرار می‌گیرد.

خبرنگاری پرسید شما در مصاحبه‌ای اشاره کردید که تیم را با همفکری ارنج می‌کنید و اگر اختلاف نظری روی این موضوع باشد نظر کدامیک اعمال می‌شود که مرفاوی پاسخ داد: این یک چیز مشخص است. در رأس کادر فنی فکری حضور دارد و بقیه با او همکاری می‌کنند. جایی که لازم باشد با او همفکری می‌شود ولی تصمیم نهایی را سرمربی تیم می‌گیرد. این طبیعی است و همه تیم‌های فوتبال در دنیا این کار را انجام می‌دهند. طبیعتاً سرمربی نفر اول است و بقیه به او از نظر فکری کمک می‌کنند.

وی در خصوص اینکه آیا از مظلومی که سرپرست تیم است نظر فنی خواسته شده یا خیر گفت: آقای مظلومی مدیر تیم است و کار خودش را انجام می‌دهد. هنوز شرایطی پیش نیامده که او بخواهیم در خصوص این مسائل صحبت کنیم.

مرفاوی در خصوص اینکه تارتار اعتقاد داشت باید با نیمکت‌های شلوغ برخورد شود تصریح کرد: اعتقاد و توصیه من همین است وقتی یک کادر می‌تواند شرایط فنی خوب داشته باشد چرا باید یک نیمکت شلوغ داشته باشد و وارد مسائل حاشیه‌ای شود؟ چرا باید کار به پرخاشگری در کنار زمین برسد؟ توصیه من به همه مربیان، به خصوص مربیان جوانی که الان وارد کار شده‌اند این است که دانش و علم خود را بالا ببرند که بتوانند تیمشان را خوب رهبری کنند.

وی افزود: آنها نباید به این فکر کنند که چرا داور فلان مدل سوت زد یا نیمکت حریف فلان کار را کرد. اصلاً تیم‌ها نباید به نیمکت حریف کار داشته باشند. اینکه بخواهیم مسائل روانی را به وجود بیاوریم و حریف را خراب کنیم کار پسندیده‌ای نیست و از نظر اخلاقی هم شایسته نخواهد بود.

مرفاوی در خصوص اعتراض استقلال به برگزاری بازی در زمین شهر قدس گفت: بازی شهرخودرو و پیکان در این زمین لغو شده و ۲۵ دقیقه هم بازی در آن بازی برگزار شده است. قبل از آن هم دو تیم در آن چمن گرم کرده بودند و حدود ۴۵ دقیقه آن زمین با آن شرایط آب و گل پای بازیکنان را تحمل کرده و طبیعتاً آن زمین کیفیت خودش را از دست داده است. هم ما و هم پیکان دوست دارند روی زمین بازی کنند و اگر کیفیت چمن خوب باشد طبیعتاً شاهد فوتبال خوبی خواهیم بود. من فکر نمی‌کنم در فاصله چند روزی که از آن مسابقه گذاشته کیفیت زمین چمن خیلی تغییر و از وضعیت خوبی برخوردار باشد.

منبع: فارس

کد خبر 458648

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عبدالصمد مرفاوی تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال محمود فکری استقلال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست

سرمربی فجر سپاسی شیراز معتقد است سه امتیاز دیدار برگزار نشده تیمش مقابل استقلال ملاثانی باید نصیب فجری‌ها شود. - اخبار ورزشی -

مهدی رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی قابل توجه 3 بر صفر تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز مقابل خیبر خرم‌آباد، صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال اظهار داشت: آنالیز خوبی از حریف داشتیم و خیبر را از جلو مهار کردیم. بازی را در اختیار داشتیم و هنگامی که توپ دست‌مان نبود، خیبر را تحت فشار قرار دادیم. هنگامی که صاحب توپ بودیم، می‌توانستیم از فضای بین خطوط استفاده کنیم و کارمان را طبق برنامه پیش بردیم.

وی با بیان اینکه پیروزی فوق باید سبب افزایش اعتمادبه‌نفس فجری‌ها شود، خاطرنشان کرد: سه گل زیبا زدیم و موقعیت‌های دیگری برای زدن گل‌های بیشتر داشتیم. نتیجه بسیار خوبی گرفتیم و این بازی باید به ما خودباوری بیشتری بدهد. با این حال هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و به بازیکنانم گفتم هنوز پنج مسابقه دیگر پیش رو داریم.

گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین

سرمربی فجر سپاسی شیراز در مورد بازگشت مهدی شریفی به دوران اوج در تیم فجر عنوان کرد: شریفی در حال تلاش است و گل بسیار زیبایی زد که همه از آن لذت بردند، اما همه بازیکنان ما عملکرد خوبی دارند و متکی به فرد نیستیم. گل‌های فجر نتیجه زحمات همه بازیکنان است و هر بار قرعه به نام کسی می‌افتد. موفقیت تیم از هر چیزی مهم‌تر است و همه بازیکنان در حال انجام وظیفه خود به بهترین شکل هستند.

رجب‌زاده درباره اینکه مهاجری سرمربی خیبر خرم‌آباد گفته بود زمین ورزشگاه حافظیه در شأن شهر شیراز نیست، به تسنیم گفت: پنج یا شش ساعت بارندگی شدید در شیراز داشتیم. هیئت فوتبال شیراز روی زمین حافظیه کاور کشیده بود که باران از کاور هم عبور کرده بود. چمن حافظیه کیفیت خوبی دارد و این مسئله در دیدار با گل‌گهر سیرجان مشخص بود.

رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر

وی با دفاع از وضعیت ورزشگاه حافظیه بیان کرد: زمین برای بازی با خیبر کاملاً خیس شده بود، اما به لطف هیئت‌های فوتبال شیراز و استان فارس شرایط خوبی دارد. ما نمی‌توانیم جلوی بارندگی را بگیریم. وضعیت زمین برای هر دو تیم یکسان بود؛ وگرنه چمن حافظیه از زمین خرم‌آباد هم صاف‌تر است!

سرمربی فجر سپاسی راجع به حکم کمیته انضباطی مبنی بر لزوم برگزاری دیدار این تیم با استقلال آبی‌پوش ملاثانی تصریح کرد: تمام امیدمان این است که حق‌مان را در کمیته استیناف بگیریم و تلاش می‌کنیم حق‌مان یعنی سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. باشگاه در حال انجام کارهای حقوقی پرونده است تا حق‌مان ضایع نشود. فجر برای لغو مسابقه هیچ تقصیری نداشته و باشگاه میزبان، شرایط را فراهم نکرده است. امیدواریم کمیته استیناف مطابق قانون، حق را به حق‌دار برساند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • شورای تامین، زنان را از تماشای بازی پرسپولیس و استقلال با نساجی محروم کرد
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم
  • علی مطهری: نوه‌ها، نتیجه‌ها و نبیره‌های آیت الله مطهری دچار بن بست فکری یا پوچی در زندگی نشده‌اند
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!