Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام والمسلمین محمود علوی در گفت وگویی درباره آخرین تحولات درباره ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته ای کشورمان، گفت: همکاران ما بلافاصله بعد از ترور شهید فخری‌زاده تمام تلاش خودشان را به کار گرفتند و کار خود را آغاز کردند و سرنخ‌های زیادی به دست آوردند و همچنان با تمام ابعاد در حال پیگیری قضیه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی اظهار کرد: منتها چون این موضوع جاری است و لازم است که جزییات آن را فعلا ذکر نکنیم تا به نتیجه‌های روشنی برسیم بعد ملت عزیز را در جریان آن قرار دهیم.

وزارت اطلاعات روز گذشته نیز در اطلاعیه‌ای ضمن عرض تسلیت شهادت محسن فخری زاده از نخبگان و خادمان جمهوری اسلامی در عرصه علم، فن آوری و صنعت دفاعی اعلام کرد که با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) سرنخ‌هایی از عاملان این حمله تروریستی به دست آورده است که اطلاعات تکمیلی متعاقباً به استحضار ملّت شریف ایران خواهد رسید.

تروریستها عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل «محسن فخری‌زاده» رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری‌زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری او منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت می‌رسد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزیر اطلاعات محمود علوی شهید محسن فخری زاده فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در چهارمین سالگرد شهادت شهید جابر صمدی  یادواره خانگی این شهید والامقام با عنوان   یاد یاران در خانه پدری اش درروستای قره قوزلو ی چهاربرج برگزار شد.

شهیدی که دردوره  جوانی عشق به ولایت و شهادت داشت و از خدا می‌خواست که او را پاکیزه بپذیرد.

حجت الاسلام رضا وش نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان چهاربرج در این مراسم گفت:  شهید صمدی باوجود  سن کمی که داشت درتمامی وصیت نامه های خود نوشته بود افتخار میکنم سرباز وطن ومیطع امر رهبری هستم.

سرانجام شهید جابر صمدی در بیست وشش فروردین سال ۹۹ درمنطقه عملیاتی پیرانشهر به آرزوی دیرینه خود، شهادت نائل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد
  • یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در نوار غزه
  • (ویدئو) واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن!
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم