Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا مظاهری ظهر امروز در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا که در سالن جلسات استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: ۲۹۶ نیرو در ۳۴ نقطه به صورت شبانه روزی به کار گیری شده‌اند تا محدودیت‌های کرونا به خوبی اجرا شود.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی همکاری مردم با محدودیت‌ها را بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: میزان تردد در محورهای استان طی ۱۰ روز گذشته ۴۶ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از بیان ۲۴ هزار تذکر ارشادی به رانندگان استان طی مدت اخیر خبر داد و افزود: ۴ هزار و ۷۴۷ خودرو در ۱۰ روز گذشته جریمه شدند.

مظاهری تصریح کرد: هزار و ۹۶۴ بازدید از صنوف توسط ناجا انجام شده که ۸۰۰ مورد تذکر و ۵۳ فقره پلمپ بخشی از نتایج آن بوده است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با گلایه از ادارات مبنی بر صدور برخی مجوزهای غیر ضروری برای تردد خودروها گفت: متأسفانه مجوزهای بی دلیل داده شده است که خواهشمند است از صدور چنین مجوزهایی خودداری شود.

وی در انتها با اشاره به تعامل فراوان نیروهای انتظامی با اقشار مختلف مردم گفت: تاکنون هیچ کمکی برای تأمین اقلام بهداشتی به نیروی انتظامی نشده است.

کد خبر 5084427

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی خراسان شمالی علیرضا مظاهری محدودیت های کرونایی جریمه رانندگی ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش برف محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا ترور دانشمندان هسته ای بوشهر گرگان عکس استانها هفته بسیج خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس

در هفته‌ای که گذشت، قیمت خودرو روند نزولی به خود گرفته بود و همین روند تا روز دوشنبه نیز ادامه داشت.

پژوپارس XU ۷ P مدل ۱۴۰۲ در بازار خودرو ۷۱۰ میلیون تومان قیمت داشت که هم‌اکنون قیمت آن به ۷۰۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

پژوپارس ELX-TU ۵ مدل ۱۴۰۲ نیز در طول یک هفته گذشته افت ۱۰ میلیون تومانی را تجربه کرده و به قیمت ۸۳۵ میلیون تومان رسیده است.

پژوپارس LX TU ۵ نیز افت قیمت سنگینی را تجربه کرد. این خودرو نسبت به ابتدای هفته گذشته ۳۹ میلیون تومان ارزان‌تر شده و با قیمت ۸۴۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش ۱۰ میلیون تومانی، به قیمت ۸۵۵ میلیون تومان فروش رفت.

منبع: خبرآنلاین

tags # ایران خودرو ، سایپا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • میزان بارش‌های روز گذشته در خراسان شمالی اعلام شد
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی
  • شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس