Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@02:27:15 GMT

نایکی یا آدیداس؟ حواشی عجیب شادی گل مسی

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۰۶۰۴

نایکی یا آدیداس؟ حواشی عجیب شادی گل مسی

ادای احترام لیونل مسی به دیه گو مارادونا پس از گلزنی به اوساسونا حواشی خود را به همراه داشت.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی پس از زدن گل چهارم بارسا به اوساسونا پیراهن خود را از تن خارج کرد و مشخص شد که او زیر پیراهن اصلی خود پیراهن شماره 10 نیوولز در دوران حضور مارادونا در این باشگاه را به تن کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی اینگونه به دیه گوی فقید ادای احترام کرد.

 

 

 

 

مسی اما بلافاصله با کارت زرد متئو لاهوس داور مسابقه روبرو شد. از تن خارج کردن پیراهن و سپس نمایش پیراهنی دیگر در قوانین داوری با کارت زرد مواجه می شود و جالب اینکه باشگاه بارسلونا نیز به همین خاطر جریمه خواهد شد.  

داور مسابقه این قضیه را در گزارش خود وارد کرده و طبق قوانین انضباطی اسپانیا، بارسا 3000 یورو جریمه می شود. داور از حرکت مسی به عنوان یک خطای جدی نام برده است.

این پایان حواشی ادای احترام مسی به مارادونا نیست.

 

 

 

 

برند پیراهن بارسلونا نایکی است و لیونل مسی هم در خارج از زمین فوتبال برند آدیداس را تبلیغ می کند. پیراهن نیوولزی که مسی به تن کرده بود نیز نشان آدیداس داشت که استفاده اش برای مسی در زمین مسابقه ممنوع است.

 

 

 

 

گیلرمو ریکالدونی متخصص مارکتینگ ورزشی در این رابطه به لا ناسیون گفت:« لئو نباید آن کار را انجام می داد. حداقل باید نشان آدیداس روی پیراهن را می پوشاند. در هر زمینه ای باید اصول حرفه ای را رعایت کرد و اگر مسی نشان آدیداس را می پوشاند، هیچکس به او خرده نمی گرفت. اینگونه می توانست به نایکی هم احترام بگذارد. حتی شاید بهتر بود پیراهن تیم ملی آرژانتین را به تن می کرد اما می دانم که پیراهن نیوولز برای او احترام خاصی دارد.

با همه این شرایط معتقدم به خاطر شرایط خاص و اینکه مسی قصد ادای احترام به دیه گو مارادونای فقید را داشت، نباید به او سخت گرفت و انتقادات را باید تمام کرد. گاهی عشق و علاقه باعث می شود انسان رفتار حرفه ای را فراموش کند و بهتر است این موارد را نادیده گرفت.»

 

 

بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی ادای احترام لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بارسا با نایکی: دعوا سر اسم لواندوفسکی!

به گزارش "ورزش سه"، در چند هفته اخیر اخبار زیادی مبنی بر تصمیم مدیران بارسا برای قطع همکاری با نایکی و انتخاب پوما به‌عنوان حامی مالی جدید لباس‌های این تیم منتشر شده بود، اتفاقی که می‌توانست ضرر بسیاری را برای شرکت نایکی به همراه داشته باشد.

گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره اینکه چرا مدیران بارسا به این نتیجه رسیدند که قرارداد همکاری با نایکی را ادامه ندهند منتشر شده بود ما حالا به نظر می‌رسد که یکی از دلایل اصلی مربوط به نگارش اسم لواندوفسکی پس از پیوستن او به این باشگاه بوده است.

روزنامه اسپرت مدعی شده است که نایکی پس از پیوستن این ستاره لهستانی به بارسلونا با درخواست بسیار زیاد هواداران روبه‌رو شد که خواهان داشتن پیراهن بارسلونا با نام لواندوفسکی بودند و همین موضوع باعث شد که آنها در مقطعی به اندازه کافی حرف W نداشته باشند.

مدیران این شرکت تصمیم گرفتند که برای این که فروش این پیراهن متوقف نشود یا به تعویق نیفتد از حرف M به‌صورت برعکس در اسم لوا استفاده کنند و این موضوع عصبانیت بسیار زیاد مدیران بارسا را به همراه داشت و باعث شد که آنها به‌صورت جدی به قطع همکاری با این شرکت فکر کنند.

دیگر خبرها

  • گل‌گهر با دو پیراهن در بازی خانگی!
  • مشکل بارسا با نایکی: دعوا سر اسم لواندوفسکی!
  • اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتبال ؛ یک تیم با ۲ پیراهن | تصاویر
  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!
  • اتفاق عجیب در گل گهر؛ تغییر پیراهن در نیمه دوم!
  • تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر
  • واکنش عجیب طراح برنامه اقتصادی رییسی به وضعیت هزینه‌کرد دولت/ جبراییلی هم به شادی بی‌دلیل خبرگزاری دولت اعتراض کرد
  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • طرح لو رفته عجیب از پیراهن سوم فصل ۲۵-۲۰۲۴ بارسلونا / عکس
  • ادای احترام آرسنال به کودک هواداری که در مسیر مدرسه‌اش به قتل رسید