Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که وعده پرداخت ماهیانه ۱۰۰ میلیون ریال به ازای اندک سرمایه به کاربران فضای مجازی داده بود.

سرهنگ داود معظمی گودرزی در تشریح این خبر اظهار داشت: یکی از شهروندان با در دست داشتن پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری پلیس فتا مراجعه و اظهار داشت که با فردی در فضای مجازی آشنا شد که مدعی بود با کمترین سرمایه گذاری در بورس می‌تواند ماهیانه بیش از ۱۰ میلیون تومان سودآوری در بازار سهام بورس داشته باشد، ولی با واریز سرمایه خود به شماره حسابی که اعلام کرده بود، نه تنها سودآوری نداشته بلکه دیگر پاسخ گوی تماس تلفنی هم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: بعد از ارجاع پرونده به پلیس فتا، بررسی موضوع در اختیار تیمی از مهندسان پلیس فتا قرار گرفت و در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم در فضای مجازی به تبلیغ سودآوری فراوان با اندک سرمایه می‌پردازد.

رئیس پلیس فتا بیان داشت: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی هویت واقعی متهم وشناسایی مخفیگاه وی در دستور کار قرار گرفت و با هماهنگی قضایی متهم در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس فتا انتقال یافت؛ متهم در بازجویی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد و با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس فتا به کاربران فضای مجازی هشدار داد: افراد سودجو و کلاهبردار از هر شیوه‌ای برای رسیدن به مقاصد شوم خود و فریب افراد استفاده می‌کنند که تبلیغات فریبنده و غیرمعقول از مهمترین این موارد است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بورس کلاهبرداری پارسی خبر فضای مجازی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند

 
به گزارش تابناک،‌ سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

 منبع: میزان

دیگر خبرها

  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم ‌اصلی ربایش یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه