Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@14:45:31 GMT

کوتاه از کرونا

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۱۸۷۹

کوتاه از کرونا

مرگ بر اثر خودکشی بیشتر از کرونا  شمار قربانیان خودکشی در ژاپن در ماه اکتبر افزایش کم‌سابقه‌ای داشته است. گرایش به خودکشی در بین زنان شدیدتر بوده است. تعداد کسانی که در ماه اکتبر خودکشی کرده‌اند بیش از کل فوتی‌های کرونایی ژاپن در سراسر سال‌جاری بوده است. ژاپن تنها در یک ماه (ماه اکتبر) ۲۱۵۳ مورد خودکشی ثبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این در حالی است که تعداد کل کسانی که در اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در سراسر سال‌جاری در ژاپن جان خود را از دست داده‌اند، ۲۰۸۳ نفر اعلام شده است. این میزان خودکشی ظرف یک ماه از سال ۲۰۱۵ به این سو در کشور ژاپن بی‌سابقه بوده است.   ---     قاتل مارادونا نیستم پزشک دیگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین، اتهام وارده به او برای قتل غیرعمد را رد کرد. دادگاه سن ایسدرو که روی درگذشت مارادونا تحقیق می‌کند، روز یکشنبه دستور داد تا خانه و کلینیک لئوپولدو لوکه، پزشک ۳۹ ساله اسطوره فوتبال آرژانتین تفتیش شود. پزشک مارادونا متهم به‌قتل او شده است و همین باعث شد تا دادگاه حکم تفتیش را پس‌از درخواست سه فرزند مارادونا صادر کند. دختران مارادونا درخواست کردند که داروهایی که لوکه و کادر پزشکی‌اش در چند ماه اخیر به پدرشان داده‌اند بررسی شوند. لئوپولدو لوکه بعد‌از تفتیش منزلش در یک نشست خبری شرکت کرد و اتهام وارد شده را رد کرد. او گفت: من برای نجات جان مارادونا هر آنچه را می‌توانستم انجام دادم. تمام اقدامات من در راستای بهتر شدن حال مارادونا بود.     ---   خداحافظی «حلیمه عدن» از دنیای مد «حلیمه عَدِن» که در مدت کوتاهی معروف‌ترین مدل محجبه جهان شد، با حرفه و دنیای مدلینگ خداحافظی کرد. او اولین مدلی است که در «کت‌واک» با حجاب ظاهر شده و حالا بعداز رسیدن به شهرت و محبوبیت می‌گوید به‌خاطر عقاید مذهبی‌اش حرفه مدلینگ را کنار می‌گذارد و دیگر در این حوزه فعالیت نخواهد کرد.   ---     مادورو به همه شماره داد نیکولاس مادورو رئیس‌جمهوری ونزوئلا، شماره خود در پیام رسان‌های واتساپ و تلگرام را به اشتراک گذاشت و گفت: من از امروز از طریق واتساپ و تلگرام شروع به مبارزه برای حقیقت و مردم در ونزوئلا می‌کنم. وی افزود: این شماره تلفن من است 04262168871، مرا در گروه‌های خود عضو کنید.   ---     چالش یک عکس در روابط چین و استرالیا تصویر عکس یک سرباز استرالیایی که روی گردن یک کودک افغان چاقو گذاشته است، از سوی حساب کاربری توئیتر یک مقام چینی دردسر ساز شد. اسکات موریسون نخست‌وزیر استرالیا با جعلی خواندن این تصویر خواستار عذرخواهی پکن شده است. دولت استرالیا از توئیتر خواسته توئیت مذکور را که روز دوشنبه توسط ژائو لیجیان، سخنگوی وزارت خارجه چین پست شده، حذف کند. رابطه استرالیا و چین از زمانی که استرالیا خواستار تحقیق بین‌المللی در مورد ریشه‌های همه‌گیری ویروس کرونا شده، دچار زوال شده است. چین مدعی شده عکس مذکور در رابطه با خبری است که عده‌ای از نظامیان استرالیایی در افغانستان ۳۹ زندانی غیرمسلح افغان را کشته‌اند.          

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده افزایش خودکشی رزیدنت‌ها در ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 دکتر رضا ملک‌زاده، وزیر بهداشت در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی از پشت پرده پشت پرده افزایش خودکشی رزیدنت‌ها در ایران گفت. روایت ملک زاده را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا
  • انتقاد چین از تاثیرات منفی گسترش «آکوس» بر صلح و ثبات منطقه
  • (ویدئو) تلاش برای نجات ده‌ها نهنگ به گل نشسته در غرب استرالیا
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • پشت پرده افزایش خودکشی رزیدنت‌ها در ایران
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بازداشت ۷ نوجوان در ارتباط با حمله به اسقف اعظم کلیسای سیدنی
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست