Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه، رئیس‌جمهور آمریکا باز هم خواستار بررسی آرای جورجیا شد و از فرماندار جمهوری‌خواه این ایالت خواست از اختیاراتش برای این منظور استفاده کند.

وی در توییتی نوشت: چرا «برایان کمپ» فرماندار بیچاره جورجیا از اختیارات اضطراری خود که به راحتی قابل انجام است برای رد کردن (اظهارات) وزیر داخلی لجوج این ایالت و تطبیق امضا‌های روی پاک (آرا) استفاده نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معدنی از تقلب خواهد یافت و ما به راحتی برنده این ایالت خواهیم شد.

ترامپ در ادامه نوشت: باید به سرعت تعداد پاکت‌ها را هم با تعداد آرا بررسی کند. احتمالاً تازه می‌فهمید که تعداد آرا بسیار بیشتر از تعداد پاکت‌هاست. به همین راحتی و انجام آن خیلی راحت است. جمهوری‌خواهان جورجیا عصبانی هستند، همه جمهوری‌خواهان عصبانی هستند. انجامش بده!

او در توییتی دیگر نوشت: من برای خودم نمی‌جنگم، برای ۷۴ میلیون نفر (بدون در نظر گرفتن بسیاری از آرای ترامپ که لحاظ نشد) مبارزه می‌کنم که به من رای دادند، رکوردی برای یک رئیس‌جمهور مستقر!

نتایج شمارش اولیه اولیه آرا در «جورجیا» از اختلاف ۱۴۰۰۰ رأی به نفع جو بایدن حکایت داشت. با این حال، بازشماری دستی آرا به درخواست ستاد ترامپ تنها توانست حاشیه اختلاف او و بایدن در جورجیا را اندکی کاهش دهد، اما تغییری در پیروزی نامزد حزب دموکرات و اختصاص تمامی آرای الکترال این ایالت به او ایجاد نکرد.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر (۱۳ آبان) برگزار شد. برآورد رسانه‌ها حاکی است جو بایدن با ۳۰۶ رأی الکترال این انتخابات پیروز شده است. ترامپ ۲۳۲ رأی به دست آورده است.

طبق قوانین آمریکا هر یک از نامزد‌های انتخاباتی که بتواند ۲۷۰ رأی الکترال را به دست بیاورد به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا انتخاب شده و مجوز ورود به کاخ سفید را به دست می‌آورد.

تیم دونالد ترامپ از پذیرش شکست امتناع کرده و شکایت‌هایی را در چند ایالت علیه آنچه به گفته آن‌ها تخلف‌ها و تقلب‌های انتخاباتی است مطرح کرده است. این شکایت‌ها در چند ایالت رد شده‌اند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ترامپ جوبایدن رئیس جمهور آمریکا جمهوری خواهان رأی الکترال انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...

روزنامه تایمز مدعی شد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا طرحی مفصل برای حل مسالمت‌آمیز مناقشه اوکراین دارد؛ اما قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا آن را ارائه نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، یک منبع نزدیک به ترامپ که نخواست نامش فاش شود، به روزنامه تایمز گفت: (ترامپ) یک طرح دارد، اما نمی‌خواهد درباره آن با شبکه‌های خبری صحبت کند، چون در آن صورت دیگر نمی‌تواند از آن استفاده کند.

به گفته این منبع، ترامپ قصد دارد برای پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا، پایان بخشیدن به جنگ اوکراین را در فهرست وعده‌های اصلی خود قرار دهد.

این گزارش در حالی منتشر شده که ترامپ بار‌ها گفته است در صورت پیروزی در انتخابات می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن این جنگ را تمام کند. او همچنین در اواخر ماه میلادی گذشته گفت در صورت پیروزی در انتخابات تنها زمانی حاضر به حمایت از اوکراین خواهد شد که اروپا هم در این حمایت شریک باشد.

این روزنامه همچنین به نقل از منابع آگاه نوشت ترامپ قصد دارد در صورت پیروزی در انتخابات حداقل بودجه نظامی لازم برای کشور‌های عضو ناتو را از ۲ درصد به سه درصد افزایش دهد.

منابع نزدیک به ترامپ باور دارند به نظر می‌رسد ترامپ این ایده را در پی گفتگو با «آندژی دودا»، رئیس‌جمهور لهستان پرورده باشد. دودا نیز پیش‌تر خواستار افزایش چشمگیر در بودجه دفاعی ناتو شده بود و انتظار می‌رود در اجلاس آتی سران ناتو آن را مطرح کند.

دیگر خبرها

  • ببینید | فیلمی پربازدید از شدت گردباد و طوفان در ایالت نبراسکا در آمریکا
  • جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین