Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:37:22 GMT

یک کارگاه غیرمجاز تولید زغال در بروجن کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۲۶۷۷

یک کارگاه غیرمجاز تولید زغال در بروجن کشف شد

حسن عسگری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی گزارش‌های مردمی در زمینه فعالیت یک کارگاه تولید زغال غیرمجاز در یک واحد دامداری غیرفعال در شهرستان بروجن، رسیدگی موضوع در دستور کار یگان حفاظت شهرستان بروجن و استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این کارگاه غیرمجاز در یک واحد گاوداری متروکه، احداث شده بود، افزود: در این کارگاه بیش از یکهزار و ۳۷۵ کیلوگرم چوب بلوط کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسگری با اشاره به اینکه با شناسایی زودهنگام این کارگاه غیرمجاز از زغال شدن چوب‌های بلوط جلوگیری شد، افزود: در این زمینه یک متخلف دستگیر شد.

به گفته وی، امسال ۱۶۹ پرونده کشفیات چوب، زغال و محصولات فرعی جنگل و مرتع در استان تشکیل شد و از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۶۸ هزار و ۹۶۰ کیلوگرم چوب، ۶ هزار ۳۷۴ کیلوگرم زغال و چهار هزار و ۹۴۳ کیلوگرم محصولات فرعی شامل کرفس، موسیر، آویشین و گلپر کشف و ضبط شد.

وی با تاکید بر اینکه تهیه زغال و قاچاق چوب درختان جنگلی بلوط از مهمترین عوامل تخریب عرصه‌های منابع طبیعی و جنگلی است، گفت: با متخلفان این حوزه برخورد جدی انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، ۸۶.۴ درصد از مجموع مساحت یک میلیون و ۴۰۰ هزار هکتاری چهارمحال وبختیاری عرصه منابع طبیعی از جمله مرتع و جنگل است که از این میزان۳۲۳ هزار هکتار جنگل با تاج پوشش بیش از پنج درصد تشکیل می‌دهد.

برچسب‌ها بروجن چهارمحال وبختیاری قاچاق منابع طبیعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجن چهارمحال وبختیاری قاچاق منابع طبیعی بروجن چهارمحال وبختیاری قاچاق منابع طبیعی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، باباخانی اظهار کرد: در تماس با سامانه ۱۲۵ فرماندهی اتش نشانی گزارش گازگرفتگی واقع درمحله چهار صد دستگاه بروجن اعلام شد و تیم امدادونجات ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی تصریح کرد: این حادثه یک نفر فوتی در بر داشت.

کد خبر 6088455

دیگر خبرها

  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
  • تولید گندم را به ۱۹ میلیون تن می رسانیم
  • توسعه مزارع تولید چوب در کرمانشاه
  • آغاز مبارزه بیولوژیکی با آفت برگ خوار بلوط
  • ۹ کانون آفت جوانه‌خوار بلوط در جنگل‌های سردشت شناسایی شد
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان