Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:05:09 GMT

سرمربی سایپا: بازی مقابل سپاهان، همواره سخت است

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۲۹۰۵

سرمربی سایپا: بازی مقابل سپاهان، همواره سخت است

به گزارش ایرنا، ابراهیم صادقی شامگاه دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان افزود: تیم ما در سه هفته گذشته بازی به بازی بهتر شد و فوتبال بهتری ارائه کرد و در بازی آخر خود نیز توانست نتیجه لازم را کسب کند.

وی با اشاره به انتظار بالای خود از بازیکنان تیمش اضافه کرد: فکر می‌کنم می‌توانیم با استفاده از فرصت‌های خود، نمایش‌های بهتری هم داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی با اشاره به اینکه بازی فردا از نظر تاکتیکی و فنی میان ۲ تیم، دیدار نزدیکی خواهد بود، اظهار داشت: تمام تلاش تیم سایپا این است که در کنار خوب بازی کردن، نتیجه لازم را هم کسب کند.

وی با تاکید براینکه قبل از آغاز  فصل، توانستیم یک بازی دوستانه با سپاهان انجام دهیم و ۲ تیم شناخت کافی از هم دارند، یادآور شد: سه دیدار قبلی سپاهان را ارزیابی کردیم و دریافتیم که آنها می‌کوشند در زمین فوتبال بازی کنند و با پاس‌های کوتاه به زمین حریف وارد شوند و نتیجه لازم را کسب کنند.

صادقی افزود: ما نیز در تمرینات خود بخوبی روی این موضوع کار کردیم تا در دیدار فردا نتیجه لازم را بگیریم.

وی گفت: افتخار می‌کنم که دوباره در مقابل مُحرم نویدکیا سرمربی سپاهان قرار می‌گیریم، چندین سال بعنوان بازیکن روبه‌روی او بازی کردم، مُحرم چند سال از فوتبال دور بود و خوشحالم که دوباره به فوتبال برگشت، او شخصیت منحصر به فردی دارد، سالیان زیادی را در سپاهان بازی کرده و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است و در حالی که می‌توانست در تیم‌های دیگر بخصوص پایتخت بازی کند ولی با تعصب در تیم شهر خود باقی ماند.

صادقی همچنین از همکاری باشگاه سپاهان و نویدکیا در پیوستن محسن مسلمان بازیکن سابق طلایی‌پوشان به تیم سایپا قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، هفته چهارم لیگ برتر سه‌شنبه هفته جاری سپاهان از ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان سایپا تهران است که در هفته سوم توانست نساجی مازندران را در خانه با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

برچسب‌ها فوتبال تیم فوتبال سپاهان باشگاه سایپا اصفهان ابراهیم صادقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال سپاهان باشگاه سایپا اصفهان ابراهیم صادقی فوتبال تیم فوتبال سپاهان باشگاه سایپا اصفهان ابراهیم صادقی اخبار کنکور نتیجه لازم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا

ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا قرار می گیرد.

طرفداری | ملوان در جام حذفی به مصاف سایپا می رود.

تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و سایپا تهران از ساعت 18:30 روز هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند تا یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله را اجرا کنند.

قوهای سپید که در ورزشگاه سن سیروس میزبان رقیب خود هستند، برای این مسابقه مصدوم و محرومی ندارند و تمامی بازیکنان در دسترس مهدی تارتار هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • صدر جدول طلایی شد