Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛دومین جلسه برون بخشی هماهنگی، برنامه ریزی و تشریح ساختار کمیته‌های طرح شهید قاسم سلیمانی با حضور ابراهیم بیگی معاون فرماندار، کریمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان، حقانی نیا فرمانده پایگاه مقاومت بسیج، رؤسا و نمایندگان ادارات شهرستان، نماینده خیرین و دیگر اعضا در محل شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای جلسه ابراهیم بیگی معاون فرماندار شهرستان هلیلان با مهم قلمداد کردن طرح شهید قاسم سلیمانی همه‌ی دستگاه‌ها را دعوت به مشارکت و همکاری کرد و گفت: هدف از اجرای طرح قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا میباشد و در شهرستان هلیلان این هدف با تشریک مساعی دستگاه‌های اجرایی و ناظر طرح محقق خواهد شد .

در ادامه کریمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان بیان کرد: مجموعه بهداشت و درمان از ابتدای شروع اپیدمی کووید در راستای کنترل بیماری حسب وظیفه ذاتی تمام تلاش خود را معطوف کنترل بیماری نموده و در طرح شهید قاسم سلیمان نیز با ساماندهی قویتر و حمایت و پشتیبانی ارگان‌ها و سازمان‌های متولی طرح موثر ترعمل خواهد کرد.

فرجی کارشناس بیماری‌های ستاد شبکه بهداشت و درمان هلیلان نیز در ادامه جلسه به تشریح جزییات راهبرد‌ها، ساختار کمیته‌های طرح (کمیته حمایتی و قرنطینه خانگی، کمیته مراقبت و رهگیری، کمیته پایش و نظارت، کمیته آموزش همگانی) و وظایف کمیته‌ها پرداخت.

حقانی نیا فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهرستان هلیلان نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده و در دست اقدام کمیته حمایتی و قرنطینه‌ی خانگی در سطح شهرستان را عنوان کردو تاکید داشت: تعامل کمیته‌ها میتواند در تحقق هدف که کنترل بیماری کرونا می‌باشد حائز اهمیت باشد.

اسفندیاری کارشناس مسؤل آموزش سلامت نیز با تشریح بستر‌های آموزش همگانی در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، فرهنگ سازی و آگاهی بخشی و ارتقا سواد سلامت عموم را در موضوع کرونا مهم و اساسی قلمداد کرد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش همگانی بهداشت و درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان طرح شهید قاسم قاسم سلیمانی کمیته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، کریم میرزایی گفت: اکنون تنها بیماران قلبی و آنژیوگرافی برای درمان به مرکز استان اعزام می‌شوند که امیدواریم با راه اندازی مرکز آنژیوگرافی این مشکل نیز رفع شود که دستگاه آنژیوگرافی به همت یک خیر خریداری شده و با کامل شدن فضای فیزیکی مرکز، در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

او در ادامه با اشاره به هفته سلامت و برنامه‌های این شبکه به مناسبت هفته سلامت، افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر در این هفته با شعاری جهانی «مردمی سازی سلامت» برنامه‌های متعددی اجرا کرده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر تأکید کرد: خدمات ارائه شده مراکز بهداشتی در دور افتاده‌ترین روستا‌ها از ابتدای تولد و طرح غربالگری رایگان دیابت و فشار خون از جمله خدمات شبکه بهداشت و درمان شهرستان است.

میرزایی با تاکید بر اهمیت عدالت در سلامت گفت: خوشبختانه در تمامی حوزه‌های پزشکان متخصص، تجهیزات پزشکی و خدمات درمانی در سطح کشور به خودکفایی رسیدیم.

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر