Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر حسین سرکرده کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه فردا در بیشتر نقاط کشور جو نسبتا آرامی را شاهد خواهیم بود گفت: بارش‌ها در برخی مناطق به صورت پراکنده وجود دارد و اغلب بارش‌ها هم در حاشیه زاگرس و البرز  خواهد بود.

او بیان کرد: در سواحل غرب دریای خزر و استان های گیلان و مازندران امشب و فردا  بارش باران پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه از فردا یک سامانه بارشی جدید از جنوب و غرب وارد کشور می‌شود ادامه داد: برای روز چهارشنبه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر، شمال فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، همدان، مرکزی، غرب اصفهان، قم، زنجان، البرز و شمال تهران شاهد بارش باران خواهیم بود.

سرکرده با بیان اینکه این سامانه بارشی روز پنجشنبه هم در بسیاری از مناطق کشور فعال خواهد بود توضیح داد: این بارش‌ها زمینه ساز جاری شدن روان آب، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها خواهد شد.

او یادآور شد: در برخی از مناطق مرتفع از جمله البرز، زاگرس مرکزی و شمال غرب کشور شاهد بارش برف خواهیم بود.

سرکرده یادآور شد: روز پنجشنبه در غرب و جنوب غرب کشور، استان‌های ساحلی خزر، شمال شرق دامنه‌های جنوبی البرز و نواحی مرکزی کشور هم شاهد بارش باران خواهیم بود و از بعد از ظهر پنجشنبه در غرب خلیج فارس، بوشهر و فارس هم بارش باران پیش بینی می شود.

او درباره وضعیت آب و هوای تهران هم گفت: آسمان تهران فردا نیمه ابری است و حداقل دما به ۵ درجه و حداکثر آن  به ۱۲ درجه می رسد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیش بینی هواشناسی وضعیت آب و هوا بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۳۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به اینکه امروز در بیشتر مناطق نیمه شرقی، در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد، گفت: بارش باران در بعضی مناطق کشور ادامه دارد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بیشتر مناطق نیمه شرقی، در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وی افزود: روز جمعه در کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان و بعضی نقاط در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: شنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس، افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: یکشنبه در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب و دوشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام، بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و طی دو روز مذکور در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.

وی گفت: طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در بعضی از ساعات روز وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد؛ همچنین پنجشنبه تنگه هرمز و دریای عمان و جمعه شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، کمی ابری تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد شدید با بیشینه ۲۴ و کمینه ۹ درجه سانتی‌گراد است و روز جمعه، صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با بیشینه ۲۶ و کمینه ۱۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 747712

دیگر خبرها

  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • پیش‌بینی بارش باران در این استان‌ها
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود
  • ورود سامانه‌ بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • تا یکشنبه آینده کدام مناطق ایران باران می بارد؟
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور