Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده دائم آمریکا در ناتو با اشاره به نگرانی این کشور از تصمیم ترکیه درباره مساله اس-۴۰۰، خواستار تجدیدنظر آنکارا درباره این موضوع شد.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، کی بیلی هاچینسون، با بیان اینکه مساله اس-۴۰۰ نگرانی عمده آمریکا در روابط با ترکیه است، اظهار کرد: آمریکا امیدوار است که کشور ترکیه موضع خود را در زمینه خرید و راه اندازی سامانه‌های دفاع هوایی اس-۴۰۰ روسی تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده دائم آمریکا در ناتو در این راستا افزود: امیدواریم ترکیه پیش از راه اندازی سامانه دفاعی اس-۴۰۰ پیامد‌های آن را درک کنند.

وی اظهار کرد: امیدوارم ترکیه به این موضوع فکر کند و تصمیمی را که به اشتباه گرفته است را پس بگیرد.

بیشتر بخوانید: اردوغان: ما با آمریکا درباره اس-۴۰۰ مشورت نمی‌کنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: اس 400 ترکیه و آمریکا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اس 400 ترکیه و آمریکا اس ۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۳۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بساط دلالی و سوداگری از طریق سامانه خودنویس جمع آوری می‌شود

مجیدی کارشناس سیاست گذاری مسکن در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر با راه اندازی سامانه خودنویس بخش عمده ای از مشکلاتی که دلالان وسوداگران در بازار اجاره مسکن ایجاد کرده بودند برطرف شده است گفت: از بهمن ماه سال گذشته که این سامانه راه اندازی شده است شاهد بهبود و تقویت بازار اجاره هستیم که خود می تواند بخشی از مشکلات که مستاجران با آن روبرو بوده اند را برطرف کند.

وی افزود: در حال حاضر بازار اجاره مسکن با راه اندازی سامانه خودنویس به سمت شفافیت حرکت کرده است که همین امر نقش موثری در کاهش حق الزحمه های نجومی در بازار اجاره مسکن داشته است.

کارشناس سیاست گذاری مسکن بیان کرد: سامانه خودنویس در حال حاضر می تواند زمینه برای کاهش مدت زمان انعقاد اجاره  فراهم کند و  زمینه را برای تقویت بازار مسکن امکان پذیر شده است

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس
  • درخواست رستمی برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • بساط دلالی و سوداگری از طریق سامانه خودنویس جمع آوری می‌شود
  • استفاده از هوش مصنوعی در پردازش تصاویر ماهواره‌ای اراضی
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد