Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@22:10:45 GMT

سارق حرفه ای مازندران دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۴۱۵۷

سارق حرفه ای مازندران دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری سارق موتورسیکلت با 30 فقره سرقت در شهرستان "بهشهر" خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ "سیدموسی حسینی" درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان "بهشهر" موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری 11 "بهشهر" با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسینی در ادامه، اظهار داشت: متهم که دارای سابقه سرقت نیز بوده، در بررسی به عمل آمده به 30 فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کرد.

این مقام انتظامی از کشف موتورسیکلت های سرقتی در ادامه این عملیات خبر داد و اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان در خاتمه به مالکان و راکبان خودروها و موتورسیکلت ها توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و استفاده از تجهیزات بازدارنده، از پارک وسایل نقلیه خود در محیط های تاریک و فاقد روشنایی مناسب خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرقت مازندران حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد

سرهنگ علی اکبر نظری فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی جاده خاکی روستای مازگرد به راکب یک موتورسیکلت مشکوک دستور ایست دادند.

وی افزود: راکب و سرنشین موتورسیکلت با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و مراقبت و تیراندازی، قاچاقچیان با رها کردن موتور سیکلت و استفاده از موقعیت جغرافیایی و تاریکی هوا از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد با اشاره به تلاش برای پیگیری متهمان گفت: در بازرسی از موتورسیکلت ۶۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد