Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از برگزاری دیدارهای روز اول هفته چهارم لیگ برتر، رقابت‌های این هفته امروز با برگزاری بازی‌ی دیگری پیگیری می‌شود.

به گزارش برنا؛ در ادامه بازی‌های هفته چهارم، امروز شاهد برگزاری 3 دیدار دیگر هستیم، رقابت‌هایی که در سرمای این روزهای کشور گرمای خاصی را به تنور لیگ بیستم خواهد بخشید. با هم این 3 دیدار جذاب را مرور می‌کنیم:

نساجی مازندران- نفت مسجدسلیمان

شمال و جنوب علیه هم! 

شاگردان وحید فاضلی پس از شکست در بازی قبلی خود امیدوار هستند در این دیدار به نتیجه دلخواهی دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نساجی‌چی‌ها که هفته قبل برابر سایپا شکست خوردند، در بازی امروز برابر نفت مسجدسلیمان به میدان می‌روند. این در حالی است که حریف امروز نساجی از نتیجه‌ای که در هفته قبل کسب کردند، ناراضی نیستند. شاگردان حسینی در بازی اخیرشان در روزی که پرسپولیس پنالتی مهمی را از دست داد موفق به کسب یک امتیاز از بازی خانگی خود شدند و حالا راهی قائمشهر شده‌اند تا برابر نساجی مازندران قرار بگیرند.

تقابل امروز مجتبی حسینی با تیمی که برای اولین بار در آن به عنوان دستیار مربیگری را تجربه کرد، می‌تواند جالب توجه باشد.

سپاهان- سایپا

جذاب و تماشایی! 

شاگردان محرم نویدکیا که با 24 ساعت تاخیر در هفته سوم به میدان رفتند، موفق شدند برابر تراکتور در تبریز پیروزی ارزشمندی را به دست آورده و پس از نتایج نه چندان خوبی که در 2 بازی اول کسب کردند، برد روحیه بخشی را به دست آورند تا شرایط‌شان را در جدول رده بندی بهبود بخشند.

در این شرایط، سپاهانی‌ها در هفته چهارم لیگ بیستم امروز از شاگردان ابراهیم صادقی پذیرایی می‌کنند. نارنجی‌پوشان سایپا در حالی برای بازی برابر سپاهان آماده می‌شوند که پس از 2 تساوی در شروع فصل، در بازی سوم خود موفق به ثبت پیروزی شدند و با تک گل محسن مسلمان توانستند برد ارزشمندی را به دست آورده و با روحیه راهی اصفهان شوند. جدا از انگیزه های 2 تیم در این بازی برای رسیدن به هدف‌شان، تقابل جالب بین محسن مسلمان مرد گلزن هفته قبل سایپا با تیم سابقش در اصفهان می‌تواند جالب توجه باشد.

صنعت نفت آبادان- ذوب‌آهن اصفهان

دوئل برای کسب پیروزی!

ذوبی‌ها پس از تساوی پر حرف و حدیث برابر پیکان در بازی پرحادثه‌شان در هفته سوم، امروز در آبادان برابر صنعت‌نفت به میدان می‌روند. شاگردان رحمان رضایی که در هفته‌های قبل نتوانسته‌اند نتایج دلخواه خود را کسب کنند، امروز برای جبران مافات به میدان می‌روند و امیدوار هستند بتوانند در آبادان، یقه صنعت‌نفت را بگیرند. در آن سوی میدان آبادانی‌ها خیلی خوش شانس بودند که در هفته قبل در ثانیه‌های پایانی دیدار برابر شهرخودرو با پنالتی دیرهنگامی که به دست آوردند از شکست گریخته و یک امتیاز باارزشی را خارج از خانه به دست آوردند و حالا در دیداری خانگی برابر ذوب‌آهن قرار می‌گیرند. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته چهارم لیگ برتر فوتبال هفته قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۴۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور تا امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی، تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار و محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه دارای بارش باران، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت فاقد مداخلات جوی است.

همچنین شاهد ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده‌های مهرویلا و پل کردان، آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های ینگی امام، پایانه شهید کلانتری و پل فردیس، آزادراه ساوه - تهران محدوده دهشاد و محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع هستیم.

بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های سمنان و گلستان و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های مازندران، اصفهان، قم، فارس، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و یزد گزارش شده است.

طبق داده‌های موجود، محورهای مسدود شامل محورهای زیر اعلام شده است:

محور مسدود شریانی

۱- رودبار جنوب - ایرانشهر

محورهای مسدود غیرشریانی

۱- هشتگرد - طالقان

۲- کمربندی جدید خرانق - یزد

۳- اسپکه - بمپور

۴- یزد - دربید

۵- گنبد - سه راهی کلاله

محورهای دارای انسداد فصلی

۱- سروآباد - پاوه

۲- گنجنامه - تویسرکان

۳- وازک - بلده

۴- پونل - خلخال

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز به‌تدریج ابرناکی و بارش در شرق سواحل دریای خزر، شرق تهران و استان‌های سمنان و خراسان شمالی کاهش می‌یابد و در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بر همین اساس، در شمال شرق فارس، غرب کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان رضوی و خراسان جنوبی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد و در سایر مناطق بارندگی خفیف خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: پنجشنبه در شرق شمال، شرق کشور و استان فارس، رگبار ضعیف و پراکنده همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود و در جنوب شرق کشور شامل استان کرمان، نیمه جنوبی خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

ضیائیان ادامه داد: جمعه در ارتفاعات جنوب کرمان و شرق یزد، رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود و در نوار غربی کشور روند افزایش نسبی دما را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: شنبه در چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات غرب فارس، افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ خواهد داد و در ساعات بعدازظهر، در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، افزایش ابر، رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: یکشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام، استان کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس و شمال بوشهر، افزایش ابر و رگبار پراکنده خواهیم داشت.

ضیائیان افزود: تا روز جمعه وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم دارد و در بعضی از ساعات روز، شدید و گاهی با گرد و خاک همراه خواهد بود، همچنین چهارشنبه و پنجشنبه خلیج‌فارس و تنگه هرمز مواج پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 747443

دیگر خبرها

  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در شمال رفح
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • ساعت دقیق بازی ایران و قرقیزستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • کدام استان‌های کشور امروز بارانی است؟
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • پرسپولیس - سپاهان با یک اتفاق جذاب؛ در انتظار تقابل سال