Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا شهری‌زاد روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: همکاری اصناف و بازاریان شهر زابل و مشاغل گروه‌های۲، سه و چهار در نهمین روز از اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا قابل تقدیر است.

وی با اشاره به ضمانت‌های اجرای این طرح در رابطه با تعطیلی گروه‌های شغلی٢، سه و چهار تصریح کرد: در بررسی‌های میدانی شاهد تخلف و فعالیت تعدادی از صنوف غیرضرور بودیم که در همین راستا در قالب پنج  تیم نظارتی ۱۳۸ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت زابل افزود: در راستای نظارت‌ها  ۴۹ واحد صنفی تذکر و ۱۹ واحد نیز به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و تعطیل نبودن پلمب شدند.

وی تصریح کرد: سلامت جامعه از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و براساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونا همه واحدهای صنفی گروه‌های ۲، سه و چهار موظف به رعایت آن هستند.

به گزارش ایرنا  براساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا مشاغل به چهار گروه تقسیم شده‌اند و براساس وضعیت شهرها به فعالیتشان ادامه می‌دهند، این مصوبه در قالب طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند کرونا در شهرهای کشور از روز شنبه (اول آذر) آغاز شد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان وزارت صنعت معدن و تجارت زابل محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان وزارت صنعت معدن و تجارت زابل محدودیت های کرونا سیستان و بلوچستان وزارت صنعت معدن و تجارت زابل محدودیت های کرونا اخبار کنکور محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۶۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین دوره جشنواره نمایشنامه خوانی شهرستان سقز با حضور ۱۶ گروه برگزار شد و در این جشنواره گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز با کار خوانش نمایشنامه سحوری اثر استاد قطب‌الدین صادقی حضور پیدا کرد و توانست با کسب جوایز رتبه نخست موسیقی و صحنه‌خوانی توسط نوید شفیعی، مقام اول کارگردانی توسط سارو رحیمی و مقام اول بازیگری توسط سهند سوران سقزی، و در مجموع مقام اول گروهی را کسب و به‌عنوان نماینده استان کردستان به جشنواره کشوری مونولوگ راه پیدا کند.

اجرای گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به‌عنوان نماینده تمام اجرا‌های صورت گرفته در میراث فرهنگی و موزه شهرستان سقز قرار گرفت.این جشنواره با حضور داوران ملی و استانی همچون آقای افشین خدری به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • تئاتر بچه‌های مسجد باید در چهار گوشه ایران شکل بگیرد/ حضور ۱۴ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • اخذ چهار گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بیش از ۳۰ درصد کل مالیات کشور در سال گذشته توسط شرکت‌های خصولتی پرداخت شده است
  • راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است