Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از آرام گرفتن قیمت مرغ در بازار این بار نوبت تخم مرغ رسید تا قیمت های جدیدی از خود در بازار ثبت کند؛ قیمت امروز هر شانه تخم مرغ ۳۰ عددی به ۴۰ هزار تومان نزدیک شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با توجه به مشکلاتی که برای تامین نهاده های دام و طیور وجود دارد قیمت تخم مرغ نیز در بازار افزایش یافته است هرچند که به خرابی اوضاع مرغ نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که قیمت مصوب هرکیلوگرم تخم مرغ فله 14 هزار و 500 تومان تعیین شده و قیمت هرشانه تخم مرغ با این صورت حدود 27 تا 28 می شود قیمت این محصول در تهران  بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگار خبرگزاری تسنیم به 35 هزار تومان تا 38 هزار تومان رسیده است یعنی حدود 10 هزار تومان بالاتر از قیمت مصوب به فروش می رسد.

قیمت تخم مرغ بسته بندی شده اوضاع خراب تری دارد به طوری که حداکثر قیمت مصوب این محصولات نیز به تازگی 31 هزار تومان تعیین شده است اما شرکت ها تخم مرغ های 20 عددی را به این قیمت می فروشند و حتی برخی شرکت ها برای تخم مرغ 20 عددی قیمت 38 هزار تومان را تعیین کرده اند.

 تخم مرغ 30 عددی بسته بندی شده و به اصطلاح شناسنامه دار که باید حداکثر 31 هزار تومان قیمت داشته باشد در بازار نیست.

خاوازی: بازار مرغ را کنترل کردیم/ در تدارک کنترل بازار تخم مرغ هستیم نامه مرغدران به وزیر: از فروش هرشانه تخم مرغ 30 درصد ضرر می‌کنیم + سند قیمت مصوب جدید هرشانه تخم مرغ 31 هزار تومان شد وعده ارزانی تخم مرغ عملی نشد/ هر شانه 35 هزار تومان حداکثر قیمت تخم مرغ فله برای مصرف کننده 14 هزار و 500 تومان شد

بنابر این گزارش وزیر جهاد کشاورزی شب گذشته اعلام کرد که برای تنظیم بازار تخم مرغ نیز برنامه دارد اما باید توجه داشت علاوه بر برخورد با گران فروشی در سطح تولید، بسته بندی و عرضه این محصول باید موضوع تامین نهاده ها و گرانی آنها در بازار را نیز رفع کند.

گفتنی است که قیمت مرغ در بازار خرده فروشی بر اساس اقدامات تنظیم بازاری انجام شده از 35 تا  40 هزار تومان به 18 هزار و 500 تومان تا 20400 تومان کاهش یافته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی قیمت تخم مرغ ستاد تنظیم بازار وزارت جهاد کشاورزی قیمت تخم مرغ ستاد تنظیم بازار هزار تومان قیمت مصوب تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی

به گزارش همشهری آنلاین، قیمت‌ها در بازار حکایت از نوسان این بازار دارد به طوری که قیمت خودروهای داخلی و خارجی نسبت به روز گذشته دستخوش تغییر شده است.

کاهش ۷ تا ۳۵ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها در بازار؛ شاهین، دنا پلاس، ام وی ام و تیگو چند شد؟ | جدول قیمت ها

کد خبر 848909 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید کیهان را شاکی کرد /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • چهره زن نئاندرتال ۷۵هزار ساله رونمایی شد (+عکس)
  • قیمت طلا به کف رسید؟
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳:۰۰