Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون راه و شهرسازی همدان، گفت: پروژه‌های بازآفرینی همدان باهدف توسعه فضاهای تفریحی برای مردم در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان همدان مجید صالحی امیر گفت: پروژه‌های بازآفرینی با هدف ارتقا کیفیت سطح زندگی و احداث و توسعه فضاهای تفریحی مردم همدان در دست اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: احداث خانه قرآن عترت در محدوده محله خضر همدان که در سال ۱۳۹۶ آغاز شده با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه اجرای مجموعه چند منظوره (درمانی، فرهنگی، ورزشی) حصار امام با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی که با هدف ارتقای کیفیت سطح زندگی مردم انجام می‌شود در دست اجراست.

وی عنوان کرد: ساماندهی حاشیه رودخانه (پارک) منوچهری با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی و احداث و راه اندازی پارک میر فتاح شهرستان ملایر نیز با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است که با هدف احداث فضای تفریحی انجام می‌شود رو به اتمام است.

صالحی امیر افزود: پروژه احداث پارک شمس آباد شهرستان ملایر نیز با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی و با هدف احداث فضای تفریحی آماده بهره برداری است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان مجید صالحی امیر معاون راه و شهرسازی همدان توسعه فضاهای تفریحی درصد پیشرفت فیزیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۷۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با کادر مراکز بهداشت اردبیل اظهار کرد: با توجه به سرانه پایین فضاهای درمانی و بهداشتی در اردبیل توسعه آن‌ها در اولویت برنتمه‌ها قرار دارد.

وی با بیان اینکه چندین پروژه در این راستا در دست اجرا است، گفت: بیمارستان نجف‌زاده یکی از این پروژه‌ها است که در حال حاضر پیشرفت خوبی را در این پروژه شاهد هستیم.

فرماندار شهرستان اردبیل ادامه داد: با راه اندازی این پروژه گام بزرگی در توسعه فضاهای بهداشتی در شهرستان اردبیل برداشته می‌شود.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: در حال حاضر خیلی از حوزه‌ها به مساُئل اقتصادی گره خورده است و این امر با ورود بخش خصوصی و توسعه اشتغال در حال اجرا است.

وی با اشاره به حمایت از سرمایه‌کذاران برای توسعه و عمران اردبیل خاطرنشان کرد: در این راستا روند سرمایه‌گذاری در شهرستان تسهیل شده است.

کد خبر 6088396

دیگر خبرها

  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر