Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@06:18:16 GMT

روزانه ۵۰ تن مرغ درززنجان توزیع شده است

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۷۵۰۱

روزانه ۵۰ تن مرغ درززنجان توزیع شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر فغفوری، گفت: قیمت مرغ دراستان زنجان پایین ازسایراستانها است.

وی با بیان اینکه مرغ با قیمت ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان دراستان عرضه می‌شود، اظهار کرد: زنجان تنها استانی است که برخلاف سایر استان‌ها قیمت تمام‌شده را ثابت نگه داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت زنجان، با بیان اینکه قیمت مرغ از طریق سایر استان‌ها رعایت نشده است، گفت: همین رعایت نشدن مانند دفعات قبل مشکلاتی را برای استان به دنبال خواهد داشت و باعث قاچاق مرغ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فغفوری با بیان اینکه طی چند روز گذشته روزانه ۵۰ تن مرغ در استان در حال توزیع است، تاکید کرد: این استان درتامین مرغ مشکلی ندارد.

وی با بیان اینکه هیچ تغییری در سرانه سهمیه آرد نانوایی‌ها انجام نشده و نظارت و بازرسی از نانوایی‌ها تشدید شده است، گفت: میزان مصرف نانوایی‌ها به صورت روزانه مشخص است و در صورت کم یا زیاد بودن آرد واحد نانوایی باید پاسخگو باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، تصریح کرد: در هنگام بازدید بازرسان، میزان آردها بررسی می‌شود که نسبت به بازرسی مرحله قبل باید از تعداد آردها کم شده و کیسه‌های آن نیز موجود باشد.

فغفوری برلزوم مشخص شدن مبنای محاسبه مالیاتی مرغ‌فروشان اشاره کرد و افزود: این امر مشکل مالیاتی برای این صنف را حل خواهد کرد و در حال حاضر صنف مرغ فروشان با مشکل پرداخت مالیات مواجه هستند.

کد خبر 5084939

منبع: مهر

کلیدواژه: گوشت مرغ صنعت و معدن و تجارت زنجان ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش برف محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا ترور دانشمندان هسته ای بوشهر گرگان عکس استانها تعطیلی ادارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۷۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد

 اصغر بلکی‌وند در مراسم روز زمین پاک که در مجموعه تفریحی باغ فدک بروجرد برگزار شد افزود: ۳ هزار کیسه پارچه‌ای به مناسبت هفته زمین پاک در نانوایی‌های شهرستان بروجرد توزیع می‌شود، جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای به جای کیسه‌های پلاستیکی گامی بزرگ در کاهش استفاده از پلاستیک است. 
وی اظهار داشت: طبق گزارش سازمان ملل، سالانه ۴۳۰ میلیون تن پلاستیک تولید می‌کنیم، با توجه به اینکه بازیافت پلاستیک سخت است مشکلاتی برای زمین ایجاد می‌کند. 
رییس اداره محیط زیست بروجرد گفت: متاسفانه در کشور‌های پیشرفته بازیافت پلاستیک‌ها ۱۰ تا ۱۵ درصد است و ۹۰ درصد وارد طبیعت می‌شوند، پلاستیک‌ها ۵۰۰ سال طول می‌کشد تا تجزیه شوند. 
بلکی‌وند با اشاره به اینکه در آینده نزدیک شاهد بیماری‌های مختلف در اثر‌ها ساختن پلاستیک‌ها در طبیعت خواهیم بود افزود: استفاده کمتر از پلاستیک‌ها تاثیر بسزایی در جلوگیری از آلودگی محیط زیست و طبیعت دارد، یکی از راهکار‌های مهم برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست آموزش کودکان در مدارس است. 
وی اظهار داشت: مسئولان نیز وظیفه دارند قوانینی مصوب کنند تا از پلاستیک در تولیدات کمتر استفاده شود، محصولات بسته بندی شده باعث تولید زباله بیشتر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کند
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کنند
  • توزیع نان کامل در ۲۵ نانوایی شیراز
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • تأکید بر تأسیس هنرستانهای جوار صنعت در آذربایجان‌غربی
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید