Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@15:52:09 GMT

لقب عجیب و جدید لژیونر پرسپولیسی !

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۷۵۰۲

لقب عجیب و جدید لژیونر پرسپولیسی !

sport۲۴ به تمجید از کریم انصاری‌فرد در آاک آتن پرداخت و با استفاده از آمارهای Opta نشان داد او خطرناک‌ترین مهاجم تیم است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریم انصاری‌فرد لژیونر پرسپولیسی این هفته گل دوم و پیروزی‌بخش آاک آتن مقابل آستراس تریپولیس را به ثمر رساند و مورد تمجید رسانه‌های یونانی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت sport۲۴ در گزارشی با عنوان «انصاری‌فرد نمی‌بخشد» از او به عنوان یک قاتل نام برد و نوشت که چرا کریم انصاری‌فرد خطرناک‌ترین مهاجم آاک است…

بهترین قاتل در آاک
اگر چه ستاره ایرانی ممکن است تابستان به عنوان گزینه دوم خط حمله پشت «نلسون اولیویرا» خریداری شده باشد ولی به لطف توانایی‌های او این بازیکن به مهاجم اصلی آاک بدل شد.کریم انصاری‌فرد بیشترین دقت را در خط حمله به نمایش گذاشته است. مهاجم ۳۰ ساله ایرانی در ۱۴ موقعیتی که برایش فراهم شده توانسته ۳ گل به ثمر رساند و دقت گلزنی ۲۱.۴ درصد را به نمایش گذارد. در حالی که اولیویرا از ۷۱ موقعیت ۱۲ گل زده (۱۶.۴ درصد دقت گلزنی) و مارکو لیواخا از ۸۳ موقعیت ۹ گل (۱۰.۸ درصد دقت گلزنی) به ثمر رسانده است.

خطرناک‌ترین مهاجم آاک
سایت اوپتا در خصوص آمار XG یا (expected goals) – (احتمال گلزنی) از آغاز فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ تاکنون آماری برای تیم آاک آتن منتشر کرد. اولیویرا در این زمینه با کسب ۰.۴۲ احتمال در هر بازی بهترین بازیکن است ولی انصاری‌فرد پشت سر او با آمار ۰.۳۳ احتمال گل در هر بازی ایستاده است و می‌تواند به خطرناک‌ترین مهاجم آاک بدل شود. طبق این گزارش انصاری‌فرد در کل ۱۵ شوت به سوی دروازه داشته که نصف آنها احتمال گل داشته‌اند که برای یک مهاجم آمار بدی نیست. او آمار ۲.۷۵ احتمال را به ثبت رسانده که توانسته از این تعداد ۴ گل هم به ثمر رساند.

انصاری فرد از کجا بهتر گل می‌زند؟
ستاره ایرانی از قسمت راست محوطه جریمه بیشتر گلزنی کرده است. این گراف نشان می‌دهد انصاری‌فرد با پای راستش بهتر گل می‌زند اما این هفته انصاری‌فرد با پای چپ ولی از همان نقطه مورد علاقه خود توپ را به گل تبدیل کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آاک آتن کریم انصاری فرد آاک آتن کریم انصاری فرد خطرناک ترین مهاجم کریم انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد انصاری گفت: با شروع ؛ یکی از برنامه های اصلی دولت سیزدهم احیا، مرمت و بازسازی قنوات کشور بود و این مهم در قالب بخشنامه به شهرستانهای هدف ارجاع شد. وی با اشاره به اینکه در دو سال اخیر ۱۷ رشته قنات به طول بیش از ۶ کیلومتر احیا؛ مرمت و بازسازی شد افزود: تا پایان امسال ۷ رشته قنات دیگر به طول ۲ کیلومتر هم به این مجموعه اضافه می شود.
انصاری  ادامه داد: شهرستان باشت دارای ۵۰ رشته قنات است که با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال ۱۴۰۴ این قنات ها بازسازی و احیا می شوند.
 رئیس جهاد کشاورزی باشت افزود: از آب این قنات ها  هزار و ۲۰۰ هکتار از زمینهای شهر باشت تحت آبیاری قرار خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!
  • احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • مربی لژیونر ایرانی در راه لیورپول
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!