Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از توافق نامه همکاری «اعزام مبلّغان تخصصی طرح چهره به چهره» بین دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام در این باره اظهار داشت: این طرح با عنوان تبلیغ تخصصی چهره به چهره در ایستگاه‌های ثابت پاسخگویی و مشاوره مذهبی اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این طرح کانون فرهنگی تربیتی ندای فطرت نماینده ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و گروه تبلیغی خانواده برتر از گروه‌های تخصصی دفتر تبلیغات، همکاری و مدیریت میدانی فعالیت را بر عهده خواهند داشت.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بیان کرد: پرسش‌های مطرح شده توسط مراجعان نسبت به فراوانی، تجمیع شده به نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سوالات دینی نمایندگی اصفهان به منظور وحدت رویه در پاسخ ارجاع داده می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات کشور: فوری‌ترین و مهم‌ترین جهاد، ایجاد امید در دل و جان مردم استسازمان تبلیغات اسلامی نیروی جهادی می‌پذیردنماینده ولی‌فقیه در گیلان: نتیجه «امر به معروف و نهی از منکر» باید برای مردم مشهود باشد

وی گفت: مبلغان تخصصی شرکت کننده در این طرح با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت میدانی خود را آغاز کرده و محصول تخصصی تبلیغی رسانه‌‌ای خود را برای استفاده عموم در صفحه و کانال های تعریف شده در فضای مجازی بازنشر پیدا می‌کند.

اهتمام در پایان گفت: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، تامین، معرفی، حمایت و نظارت از مبلغان تخصصی، برگزاری جلسات هم اندیشی و آموزش لازم در راستای تحقق بهتر طرح را به عهده گرفته است.

انتهای پیام/169/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفتر تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۷۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: شهرستان اصفهان با ۷ هزار و ۲۴۰ نفر زائر حج عمره بیت الله الحرام بیشترین تعداد زائران را در استان اصفهان به خود اختصاص داده است که در قالب ۲۶ کاروان با ۳۲ پرواز از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به مدینه منوره و مکه مکرمه اعزام خواهند شد.


حجت‌الاسلام حسین اژدری افزود: بنابر آمار اعلام شده زائران استان اصفهان، ۹ درصد از زائرین کل کشور را به خود اختصاص داده‌اند.


وی گفت: کنگره حج در روز ۱۴ اردیبهشت، با حضور ۶۵۰۰ زائرن در سالن ۲۵ آبان مجموعه نقش جهان و کنگره دیگری هم در شهرستان نجف‌آباد به صورت جداگانه برگزار می‌شود.


مدیر حج و زیارت استان اصفهان خاطرنشان کرد: زائران حج عمره در قالب ۳ کاروان، در ۱۱ اردیبهشت به بیت‌الله الحرام مشرف می‌شوند.

دیگر خبرها

  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا
  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • درخواست حماس برای اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی جهت شناسایی اجساد گورهای دسته‌جمعی
  • حماس: تیم‌های تخصصی برای شناسایی اجساد مفقودین اعزام شود
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی