Web Analytics Made Easy - Statcounter

امشب _ سه شنبه ۱۱ آذر ماه _ هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا انجام می‌شود که دیدارهای بسیار مهمی در آن برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب _ سه شنبه ۱۱ آذر ماه _ هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود که دیدارهای بسیار حساس و جذاب و مهمی را پیش روی علاقه مندان قرار می‌دهد. که به شرح زیر است:

گروه A

تیم فوتبال بایرن مونیخ از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در ورزشگاه واندا متروپولیتانو میهمان آتلتیکو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قضاوت این دیدار را "کلمنت‌تورپین" فرانسوی به عهده دارد. شاگردان فلیک با ۱۳ امتیاز در صدر جدول این گروه قرار دارند و صعودشان را به عنوان تیم اول قطعی کرده‌اند. پسران مخوف سیمئونه با ۵ امتیاز دوم هستند.

در دیگر دیدار این گروه لوکوموتیو در روسیه میزبان سالزبورگ اتریش است. تیم روسی با ۳ امتیاز شانس صعود دارد.

گروه B

رئال مادرید که روند خوبی در لالیگا ندارد، میهمان تیم فوتبال شاختار اوکراین است. این دیدار ساعت ۲۱:۲۵ دقیقه با قضاوت "اوویدو هاتگان" قاضی رومانیایی انجام می‌شود. در دیگر دیدار هم مونشن گلادباخ ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در بورسیا پارک با اینتر ایتالیا دیدار می‌کند. در این گروه نماینده آلمان ۸ امتیازی و صدرنشین است رئال با ۷ و شاختار هم با ۴ امتیاز شانس صعود از این گروه پیچیده را دارند.

گروه C

در یکی دیگر از دیدارهای جذاب این هفته لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال پورتو در دراگائو به مصاف منچستر سیتی پپ می‌رود. قاضی این دیدار که از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه شروع می‌شود، "بیورن کوئیپرس" هلندی است. مهدی طارمی شانس بازی مقابل سیتیزن ها را با تصمیم کونسنسائو سرمربی تیمش خواهد داشت. آبی‌های منچستر ۱۲ امتیازی و صدرنشین و پورتو هم ۹ امتیازی و دوم هستند و تقریباً صعود کرده‌اند.
در دیگر دیدار این گروه هم مارسی در بندر این شهر از المپیاکوس پذیرایی می‌کند.

گروه D

در دیدارهای جذاب این گروه ترسناک، لیورپول در آنفیلد به مصاف آژاکس و یاران تن‌هاخ می‌رود. این دیدار ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه با سوت "توبیاس استیلر" آلمانی انجام می‌گیرد. شاگردان کلوپ با ۹ امتیاز صدرنشین هستند و هلندی‌ها هم ۷ امتیازی و دوم‌اند.

در دیگر دیدار هم آتلانتا به دیدار میتیلند بدون امتیاز می‌رود. جالب این است که برگامویی ها هم مثل آژاکس ۷ امتیازی و سوم هستند و رقابت سختی برای صعود دارند.

کد خبر 458719

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا فوتبال اروپا لیورپول تیم فوتبال بایرن مونیخ اتلتیکو مادرید رئال مادرید مهدی طارمی پپ گواردیولا منچستر سیتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ساعت ۲۳ ۳۰ دقیقه دیگر دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی

در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا ۲ بازی برگزار شد و در پایتخت ایتالیا، بایرلورکوزن موفق شد با شکست گرگ‌ها نیمی از راه صعود را طی کند و آتالانتا در فرانسه مقابل مارسی متوقف شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ورزشگاه المپیکو رم گرگ‌ها میزبان شاگردان ژابی آلونسو بودند، اما در نهایت این بازی با پیروزی ۲ بر صفر بایرلورکوزن به پایان رسید تا عملا یک پای نماینده ژرمن‌ها به فینال رسیده باشد.

در این بازی سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

در دیگر دیدار هم مارسی در خانه نتوانست شاگردان گاسپرینی را مغلوب کند و با نتیجه تساوی یک بر یک این دیدار خاتمه پیدا کرد تا شانس آتلانتا برای فینالیست شدن بیشتر باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پورتو فریاد مهدی طارمی را قاب گرفت |‌ عکس
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • فریاد مهدی طارمی در پورتو قاب شد
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • صعود اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 2-1 مقابل بایرن مونیخ (2016/5/3) / فیلم
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • بسکتبال NBA | انتقام سلتیکس از میامی هیت؛ دانچیچ به خودش آمد