Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@20:09:16 GMT

خانواده دیری دوباره داغدار شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۶۸۲۰۶

صراط: مهرماه امسال یک دانش‌آموز ۱۱ ساله در شهرستان دیر خودکشی کرد که علاوه بر خانواده و آشنایان، مردم نقاط مختلف کشور را متأثر کرد.

به گزارش مهر، این نوجوان یک برادر هشت ساله داشت که معلول بود و قدرت تکلم نداشت. حالا خبر می‌رسد که برادر هشت ساله وی نیز در دریا غرق شده است.

خانه این خانواده در نزدیکی دریا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی که پدر و مادر این کودک متوجه گم‌شدن او می‌شوند، همه جا را می‌گردند و او را نمی‌بینند و متوجه می‌شوند که به سمت دریا رفته است و آنجا غرق شده است.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دیر گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ مبنی بر غرق شدگی کودک هشت ساله دیری در دریا، تیم اورژانس ۱۱۵ بلافاصله به محل اعزام شد.

حسین ناظمیان پور اظهار داشت: کودک قبل از رسیدن اورژانس ۱۱۵ تمامی علائم حیاتی خود را از دست داده و فوت کرده بود.

وی گفت: جسد وی برای اقدامات و تحقیقات بیشتر و سیر مراحل قانونی به پزشک قانونی انتقال داده شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: حوادث غرق شدن خودکشی داغدار صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۸۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روزه آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد
  • جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش