Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فوتبالیست زن حاضر نشد به مارادونا ادای احترام کند و او را یک متجاوز خواند.
به گزارش آریا، پس از درگذشت دیگو مارادونا، فیفا به فدراسیون های فوتبال تمام کشورها ابلاغ کرد که پیش از آغاز هر مسابقه، به احترام دیگو مارادونا یک دقیقه سکوت رعایت شود و بسیاری از تیم های مطرح دنیا ادای احترام جالبی به مارادونا داشتند؛ از جمله لیون، بارسلونا و ناپولی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از مارکا، پائولا داپنا، فوتبالیست زن که برای تیم اسپانیایی ویاخس اینتریاس بازی می کند، پیش از رویارویی با دپورتیوو لاکرونیا حاضر نشد به دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین ادای احترام کند. در حالی که تمام هم تیمی های داپنا به احترام مارادونا سکوت کردند، او پشت به هم تیمی هایش روی زمین نشست. وی در این خصوص گفت:
هم تیمی هایم به من نگاه کردند و خندیدند زیرا آن ها می دانستند که من به احترام مارادونا نخواهم ایستاد. چند روز پیش، روز مبارزه با خشونت علیه زنان بود و به خاطر این امر، یک دقیقه سکوت به احترام قربانیان خشونت جنسیتی انجام نشد. بنابراین من حاضر نشدم به احترام یک سو استفاده گر، متجاوز و پدوفیل سکوت کنم. به همین خاطر روی زمین نشستم و به هم تیمی هایم پشت کردم. درست است که مارادونا فوتبالیستی توانا بود اما پیش از فوتبالیست بودن، اول باید انسان باشید و ارزش های انسانی مقدم بر مهارت های فوتبالی است.
در نهایت تیم پائولا داپنا با نتیجه 10-0 مقابل دپورتیوو لاکرونیا شکست خورد!
فوتبالیست زنی که در مراسم پیش از بازی تیمش، به دیگو مارادونا بی احترامی کرده بود تهدید به قتل شده است. پس از درگذشت دیگو مارادونا فیفا به فدراسیون های فوتبال تمام کشورها ابلاغ کرد که پیش از آغاز هر مسابقه، به احترام دیگو مارادونا یک دقیقه سکوت رعایت شود و بسیاری از تیم های مطرح دنیا ادای احترام جالبی به مارادونا داشتند؛ از جمله لیون، بارسلونا، بوکاجونیورز و ناپولی.
پائولا داپنا فوتبالیست زن که برای تیم اسپانیایی ویاخس اینتریاس بازی می کند، پیش از رویارویی با دپورتیوو لاکرونیا حاضر نشد به دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین ادای احترام کند. او گفته بود: هم تیمی هایم به من نگاه کردند و خندیدند زیرا آن ها می دانستند که من به احترام مارادونا نخواهم ایستاد. چند روز پیش، روز مبارزه با خشونت علیه زنان بود و به خاطر این امر، یک دقیقه سکوت به احترام قربانیان خشونت جنسیتی انجام نشد. بنابراین آرمان های فمینیستی من اجازه نداد، به احترام یک سو استفاده گر، متجاوز و پدوفیل سکوت کنم. به همین خاطر روی زمین نشستم و به هم تیمی هایم پشت کردم. درست است که مارادونا فوتبالیستی توانا بود اما پیش از فوتبالیست بودن، اول باید انسان باشید و ارزش های انسانی مقدم بر مهارت های فوتبالی است.
ویدیویی از دیگو مارادونا در سال 2014 منتشر شده بود که او را در حال مشاجره با نامزد غیر رسمی اش نشان می داد و در آن زمان مارادونا به خشونت خانگی متهم شد. مارادونا این ادعا را رد کرده و گفته بود: تلفن را به زور گرفتم، اما قسم می خورم که هرگز زنی را نزده ام.
اکنون داپنا می گوید پس از امتناعش در ادای احترام به دیگو مارادونا، او و سایر بازیکنان ویاخس اینتریاس در شبکه های اجتماعی تهدید به قتل شده اند و البته پیام های پشتیبانی از سوی قشر دیگری دریافت کرده اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دیگو مارادونا تهدید به قتل دیگو مارادونا یک دقیقه سکوت فوتبالیست زن هم تیمی هایم ادای احترام هم تیمی حاضر نشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۸۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، سعید احمدعباسی بهترین بازیکن مسابقه ایران و ازبکستان در نشست مطبوعاتی پس از بازی نیمه نهایی جام ملت های ۲۰۲۴ فوتیال آسیا گفت: تیم ما تغییرات زیادی کرده است و بعضی بازیکنانمان برای نخستین بار در چنین تورنمنتی بازی می‌کنند، شاید همین باعث شد عملکرد مورد نظرمان را نداشته باشیم.

وی گفت: مهم این است که الان در فینالیم و آماده یک مسابقه تمام عیار. با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم. 

احمدعباسی افزود: به امید خدا قهرمان می‌شویم چون هدفمان این است که مردممان را خوشحال کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • فامیل مارادونا رکورد باشگاه آمریکایی را شکست!‏
  • حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان + ویدئو | همه انفرادی در منزلشان برمی‌خیزند و فلسطین‌ها را تشویق می‌کنند
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • شوخی داریم، بی‌احترامی نه!
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان