Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان فسا با اشاره به انتشار تصاویر مربوط به یک خانه تخریب شده در یک روستای این شهرستان، ادعای نیازمند بودن صاحب این خانه را نادرست خواند و گفت: انتشار تصاویری که عموم مردم از واقعیت آن بی‌اطلاع هستند، خوراکی برای رسانه‌های معاند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرای تخریب یک خانه در فسا چیست؟

حسین آرگیو افزود: به دنبال انتشار کلیپ جعلی تخریب ساختمانی در روستای پانعل از توابع شهرستان فسا، استاندار فارس دستور فوری پیگیری موضوع را صادر کرد.  

وی بیان کرد: پس از بررسی موضوع از طریق مراجع قضایی مشخص شد زن و مردی که در این کلیپ ادعا می‌کنند مددجوی کمیته امداد هستند و وضعیت مالی نامساعدی دارند، از تمکن مالی برخوردار بوده و با ساخت این ساختمان محقر، به تصرف غیرقانونی اراضی ملی اقدام  کرده‌اند.

آرگیو ادامه داد: انتشار این کلیپ در فضای مجازی با هدف سوءاستفاده مغرضانه بوده و از آنجا که تصاویر مذکور به فاصله زمانی اندکی بعد از انتشار کلیپ مربوط به بندرعباس در فضای مجازی پخش شده، مشخص است که افرادی با هدف قبلی و مغرضانه، به این کار اقدام کرده‌اند.  

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان فسا ادامه داد: کلیپ منتشر شده که به قصد جریحه‌دار کردن احساسات مردم ضبط و منتشر شده، ارتباطی به زمان حال ندارد و مربوط به یک سال قبل است و فردی که در کلیپ مشاهده می‌کنیم منزل مناسبی با متراژ بالا در روستای محل سکونت خود دارد و فرد بی‌بضاعتی نیست و بر خلاف آنچه در کلیپ وانمود می‌کند از وضعیت مالی مناسبی برخوردار است.

فرماندار فسا علت تخریب را تصرف عدوانی اراضی ملی عنوان کرد و گفت: آلونکی که تخریب شده، خارج از محدوده روستای پانعل و در منطقه میان‌جنگل فسا در حوزه حفاظت اداره محیط زیست قرار دارد.

 آرگیو اضافه کرد: پارسال برای این فرد، پرونده تشکیل و دستور قضایی صادر شد؛ همچنین پس از بررسی مشخص شد که وی اظهار ندامت کرده است.

پیش از این اداره محیط زیست شهرستان فسا درباره تخریب منزل این فرد معلول در میان جنگل فسا توضیحاتی منتشر و اعلام کرد: ۱۶ آذر ۹۸ محمد بردبار فرزند خدایار به تخریب و تصرف عدوانی و ساخت و ساز به میزان ۷۰ مترمربع اراضی منابع ملی منطقه حفاظت شده میان جنگل فسا اقدام کرد که پس از استعلام از ادارات منابع طبیعی و بنیاد مسکن شهرستان مشخص شد که اراضی مذکور جزو اراضی ملی و خارج از محدوده طرح هادی روستای پانعل است.

این اداره افزود: چندین مرتبه تذکر به وی مبنی بر ممانعت از ادامه ساخت و ساز داده شد که سرانجام با هماهنگی مقام قضایی دیوارچین‌های ساخته شده تخریب شد.

روستای پانعل، از توابع بخش مرکزی شهرستان فسا و در دهستان میان جنگل قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۸۹ نفر (۱۹خانوار) بوده ‌است.  

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

کد خبر 569258 برچسب‌ها استان‌ فارس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان فارس شهرستان فسا میان جنگل تخریب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدجواد رحیمی پس از پایان نشست هیئت مدیره و مالک باشگاه هوادار، شایعه فروش امتیاز مجموعه را صراحتا و به طور کامل کذب و پوچ برشمرد، که به اذعان وی تا به کنون ارزش تکذیب کردن نیز نداشته است!

مدیرعامل باشگاه هوادار همچنین از ادامه برنامه‌های ورزشی و اقتصادی گروه مالکیتی و مدیریتی مجموعه در فصل آینده گفت و افزود: متاسفانه سیاست سکوت و پرهیز از ورود به حواشی بیهوده از سوی ما گاهی موجب می شود که حرف‌های کوچک شاید به مرور بزرگ بشود وگرنه همه می‌دانند که صداقت در اطلاع رسانی شیوه همیشگی ما در برخورد با رسانه‌ها، کارشناسان و علاقه‌مندان بوده و خواهد بود

محمدجواد رحیمی فروش امتیاز مجموعه‌ها را حق طبیعی مالک باشگاه‌های خصوصی برشمرد و ادامه داد: خوشبختانه باشگاه ما از هیچ ارگان، نهاد، اداره، سازمان، هولدینگ، شرکت و…پشتیبانی اداری و مالی نمی‌شود اما مالک مجموعه کماکان تنها در کنار ماست و جای قدردانی دارد که فروش به کنار،حتی مذاکره برای فروش را نیز بر عهده بنده و هیات مدیره قرار داده است و برای نخستین بار نیاز است که از سوی اینجانب گفته شود که در دیدار خانگی چند هفته گذشته برابر گل گهر که اتفاقا با پیروزی ما نیز به پایان رسید،مالک باشگاه هوادار برای بار نخست و پس از گذشت سه سال ازخرید مجموعه،به ورزشگاه پاس قوامین تهران آمد و برتری تیمش را در کنار بنده و دیگر اعضای هیات مدیره به نظاره نشست،پس واقعا چنین تصمیمی بابت فروش در هیچ سطحی وجود ندارد و جالب آن که خود همان مجموعه هایی که از آن ها به عنوان مشتریان یا خریداران احتمالی نام برده شده نیز چنین مسئله ای را نه به طور شفاهی و نه به صورت رسمی تایید نکرده اند و احتمالا واسطه هایی بی کار و از روی بی خبری،صرفا به پیش برد یک شایعه تبلیغاتی برای مدتی کوتاه کمک کرده اند

مدیرعامل باشگاه هوادار اضافه کرد: خوشبختانه نتایج مجموعه ما در سال های اخیر و روند صعودی مان در فوتبال ایران سبب شده است که باشگاه هوادار بیش از پیش در کانون توجهات قرار بگیرد و در فصل جاری نیز با تلاش کادر فنی،بازیکنان و تمامی عوامل خوشبختانه یک اتفاق بزرگ در حال رخ دادن است،چرا که صعود به جمع تک رقمی های جدول رده بندی لیگ برتر و مرحله نیمه نهایی جام حذفی می تواند ادامه شگفتی سازی و ماجراجویی مجموعه ای باشد که از حیث بودجه و مباحث مالی به معنای واقعی در رتبه آخر باشگاه های لیگ برتری می باشد که ارزش عملکرد مربیان،بازیکنان،مدیران و…را به اذعان کارشناسان و علاقه مندان صد چندان کرده است و همان طور که می دانید باشگاه هوادار به عنوان تنها باشگاه فوتبال ایران در فصل جاری و با توجه به فروش بازیکنان،جذب حامیان مالی و…در آستانه برابری درآمدها و هزینه ها قرار گرفته است و در فصول آینده با توجه به تخصیص موضوعاتی مانند حق پخش و تبلیغات محیطی به باشگاه ها و اجرای دیگر برنامه ها مانند(گسترش آکادمی و تمرکز بیش تر روی پروسه کشف و جذب استعدادها و پرورش و معرفی شان به فوتبال کشورمان)برای نخستین بار شاید در تاریخ فوتبال ایران باشگاهی بالاخره وارد فاز درآمدزایی و سود دهی خواهد شد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتشار شایعات عجیب درباره ریحانه پارسـا به دلیل یک کلیپ! | تصویر
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • خودداری شهروندان خوزستانی از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها
  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • چرا ژاپن سیاست تخریب و ساخت مجدد دارد؟
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • رشیدپور همچنان دنبال جایی برای انتشار «ساعت صفر» است